Suzy Skrevet 12. juli 2004 #81 Del Skrevet 12. juli 2004 The Breakfast Club Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 12. juli 2004 #82 Del Skrevet 12. juli 2004 Kommer bare på en i farta; Lidenskapens pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 12. juli 2004 #83 Del Skrevet 12. juli 2004 dirty dancing. blir ikke lei den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 13. juli 2004 #84 Del Skrevet 13. juli 2004 LoTR 123 Dirty Dancing Notting Hill Pretty Woman Grease Den grønne mil Tatt av vinden Bridget Jones' dagbok Elsker bare filmer! MÅ se hvis ungene får en ny tegnefilm, og er lykkelig når jeg kan ta ungene med på kino. Barnefilmer med de to yngste, voksenfilmer med den eldste. Mannen er ikke så glad i film, så da er det greit med avkom med samme interesser som mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 13. juli 2004 #85 Del Skrevet 13. juli 2004 dirty dancing. blir ikke lei den. Helt enig, blir aldri lei! Og Patrick er jo bare :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #86 Del Skrevet 13. juli 2004 Leon Moulin Rouge Pulp Fiction Stekte grønne tomater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. juli 2004 #87 Del Skrevet 13. juli 2004 Leon Moulin Rouge Pulp Fiction Stekte grønne tomater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. juli 2004 #88 Del Skrevet 13. juli 2004 -American Beauty -Prozac Nation -Leon -Reservoir Dogs -Pulp Fition -Kill Bill -True Romance -Natural Born Killers -Fargo -Barton Fink -The Shining -Eyes Wide Shut -Clockwork Orange Også TV-serien Angela, eller My So-Called Life, som den heter orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 14. juli 2004 #89 Del Skrevet 14. juli 2004 Tre nøtter til Askepott~ Tatt av vinden~ Den engelske pasient~ Dirty dancing~ Titanic~ Pretty woman~ De jeg kommer på i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2004 #90 Del Skrevet 14. juli 2004 åå jeg er en " sucker" for hugh grants filmer bridget jones two weeks notice love actually også the rock med sean connery og nicolas cage. Kongefilm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 15. juli 2004 #91 Del Skrevet 15. juli 2004 -American Beauty -Prozac Nation -Leon -Reservoir Dogs -Pulp Fition -Kill Bill -True Romance -Natural Born Killers -Fargo -Barton Fink -The Shining -Eyes Wide Shut -Clockwork Orange :o :o :o Samme smak som meg du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hontas Skrevet 16. juli 2004 #92 Del Skrevet 16. juli 2004 * Sleapless in Seattle * Breaking the Waves * Reality Bites * Dead Poet Society * Aa leve det er aa elske Vet ikke om disse filmene har en annen norsk tittel, men de er i hvert fall mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #93 Del Skrevet 16. juli 2004 Må vel nevne barnefilmen "lilo and stich" :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 17. juli 2004 #94 Del Skrevet 17. juli 2004 Må vel nevne barnefilmen "lilo and stich" :oops: Ikke noe å være flau over det. Disney filmer er ikke bare for barn. Selv digga jeg Finding Nemo feks. Mange av filmene deres tror jeg egentlig er mere for voksne enn barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juli 2004 #95 Del Skrevet 17. juli 2004 This Is Spinal Tap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 17. juli 2004 #96 Del Skrevet 17. juli 2004 :o :o :o Samme smak som meg du!!! Bra det er flere jenter som liker litt rå filmer... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. juli 2004 #97 Del Skrevet 17. juli 2004 Casablanca Veronicas to liv When Harry met Sally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 17. juli 2004 #98 Del Skrevet 17. juli 2004 How To Lose A Guy In Ten Days!! Bare digger den!! Superbra romantiskKomedie folkens!!!! Med Stor K! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juli 2004 #99 Del Skrevet 17. juli 2004 Filmer jeg aldri blir lei er: - Lord of the Rings-triologien - Dead Poet's Society - Chocolat - Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Sleepy Hollow - Nightmare Before Christmas - Edward Scissorhands - Beetle Juice - Sense and Sensibility - Fifth Element - Mars Attacks Og mange fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 18. juli 2004 #100 Del Skrevet 18. juli 2004 oioioioi - det bor en autist i oss alle, for meg gjenspeiler det seg i at jeg kan se samme film MANGE ganger... Men noen favoritter har jeg da: *LOTR (selvfølgelig...) *Priscilla *Bird cage (Disse to kan kanskje antyde at jeg liker menn som kler seg som kvinner? Jeg liker skrullefilmer:)) *Dead poet's society *matrix *nesten alle former for animerte filmer;wallace&grommit, chicken run, ice age, monsters inc,shrek etc *futurama (OK, ikke film, men har dem på dvd om det hjelper?) *good will hunting (får fram pedagogen i meg) *nightmare before christmas *american beauty *Amelie *Luc Besson-filmer (gidder ikke ramse opp...) *Billy Elliott *Forrest Gump *Star wars *Romantiske komedier av ymse slag(særlig de lykkelige Hollywoodfilmene hvor de får hverandre og alle er lykkelige) :oops: *OSV... Trådens lengste liste? Som sagt, film er best når den repeteres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå