Gå til innhold

Rachel Nordtømme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som tror at hun kommer til å bli sammen med noen som ikke gir henne masse oppmerksomhet i media før hun er 35-40?

Og hvordan uttaler man det navnet, ch som k eller engelsk uttale?

Anonym poster: f3d1e74424ea93da838df9bc16335478

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det uttales med k.

Jeg er faktisk imponert over henne, hun har klart å bli en c-kjendis uten å gjøre noe som helst. Hun klarte å melke ut så mye oppmerksomhet som mulig da hun var sammen med Petter, men at hun klarte å opprettholde den i ettertid (med jevnlige tv og avisintervjuer) er imponerende. Tipper vi er stuck med henne de neste 30 årene :fnise: Hun kommer nok til å gå på rundgang hos diverse mannlige kjendiser :ler:

Anonym poster: a584e0694f23b04a2288543daafa7b78

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet, men makan til PR-kåt dame. Har egentlig vært relativt stille rundt henne siden bruddet med Northug, men hvis hun nå har fått en ny kjendiskjæreste, kommer hun nok til å gjøre alt for å komme tilbake i rampelyset igjen. Egentlig skjønner jeg ikke hva hun har å komme med uansett. Hun er er middels god hekkeløper på NM-nivå. Hva som er så interessant med henne, skjønner jeg absolutt ikke og jeg håper at vi slipper å måtte se henne like mye i media som da det var som verst under Ski-VM i Oslo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jurgy

Lol, nå har hun vært igjennom noen måneders tørketid fra media, da er det på tide å komme tilbake igjen! Bra jobba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den eneste grunnen til at hun ble kjent er jo på grunn av Petter Northug. Er hun ikke flau av å være i media og vite at hun er der på grunn av Petter :P

Anonym poster: 0bf0ddba7e33fdd52b67f8eb34047fd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er pen, sjarmerende og jobbet som intervjuer en periode, gjorde hun ikke det? Hun var ganske flink til det om jeg ikke husker feil? Og tror hun studerer noe innen media, men kan være jeg husker feil her også.

Jeg skjønner ikke poenget med slike "bittertråder", finn deg noe bedre å gjøre!

Anonym poster: 36fed4c2c07603be5d1e8cc6ed842855

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plutselig blitt slutt med han Brandtzæg hun var sammen med? Nå dater hun jo Nicki Bille Nielsen.. Var det ikke bra nok med adeccospiller så hun måtte rykke opp til tippeligaspiller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det plutselig blitt slutt med han Brandtzæg hun var sammen med? Nå dater hun jo Nicki Bille Nielsen.. Var det ikke bra nok med adeccospiller så hun måtte rykke opp til tippeligaspiller? :fnise:

Aner ikke, har ikke hørt en skit om henne i hele tatt, ikke Petter'n heller. Steinkjer er stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til PR-kåte Tone så er Nordtømme naturlig pen, er sjrmerende og jordnær. Synes heller ikke hun virker så PR-kåt som noen her vil ha det til. Hun ville jo si noe i media om hvorvidt det er sant at hun dater han danske fotballspilleren

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem er Rachel Nordtømme?

Anonym poster: 08c63c15e1faa786803e267e21fda489

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo ganske flink i sin sport var hun ikke? Før hun ble sammen med/da hun var sammen med Nortug? Også var hun lenge en mye lest "rosa"-blogger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo ganske flink i sin sport var hun ikke? Før hun ble sammen med/da hun var sammen med Nortug? Også var hun lenge en mye lest "rosa"-blogger..

Hun var helt grei. De aller fleste som konkurrerer på NM-nivå blir ikke kjendiser. Grunnen til at hun fikk mange lesere på den bloggen var fordi hun ble kjent som dama til Northug ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rachel er singel, og det har hun vært i 2år. Hun datet Kim, men de ble aldri kjærester. Hun dater ikke Nicki Billie, det er bare han som tuller med media. Husker dere ikke at han gjorde akkurat det samme med Tone Damli?

Anonym poster: 9fbbe20e7c12d02376a913e686979efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner ikke hvordan dere kan mene at hun brukte Petter for å bli kjent. De var sammen i to år, før media ble kjent med det. Det var faktisk utenlandske aviser som hauset henne opp, tok snikbilder av henne da hun var med han på pokerturnering i Las Vegas. "Petter Northugs sexy kjæreste" skrev de, og norsk media snappet det opp og skrev om henne de også.

Anonym poster: 9fbbe20e7c12d02376a913e686979efc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Rachel.

Hun virker som en søt,jordnær jente og synes hun får unødvendig mye pepper.

Synes hun er et mye bedre forbilde for yngre jenter enn f.eks Fotballfrue.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...