Gå til innhold

Gutter; har dere forsøkt sex med andre gutter?

AnonymBruker

54 stemmer

1. 1. Har du hatt sex med andre gutter?

• Nei, kunne aldri falt meg inn!
      25
    • Nei, men har lyst å prøve
      11
    • Ja, har prøvd runking og/eller suging
      7
    • Ja, har prøvd suging og analsex
      8
    • Ja, men jeg angrer på det!
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jente, men syns guttesex er så hot. Derfor lurer jeg på hvor vanlig det er at gutter har prøvd og utforsket litt med andre gutter..

Anonym poster: bdb74c69e6e1cc9610f92b9cde525863

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har prøvd litt forskjellig med forskjellige. Jeg har vært med på trekant med bare mannfolk. Første gangen jeg gjorde noe seksuelt var med en annen fyr i klassen min. Jeg er 100% heterofil, for meg har det bare vært utforsking og moro.

Anonym poster: 2747775f1096359606454e9a305524f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fått tilbudet til dette og annet, men nei takk. Kunne ikke falt meg inn.

Anonym poster: 71052fa0f9c0b2eeaef9734172154764

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er skjult bi, og tanken på å prøve penis i munn og rompe er ufattelig pirrende.

Men motet svikter:-/

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på andre menn alene, det blir for maskulin setting. Men i en trekantsetting sammen med en dame kunne jeg tenkt meg å teste ut litt bisex sammen med en hot mann. At gutta prøver ut litt "man-to-man sex" mens dama ser på eller at alle tre gjør det med hverandre, både kvinne-mann og mann-mann. Det tenner meg veldig!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://idag.no/debatt-oppslag.php3?ID=1982

2,8 % av menn i Oslo er homofile i følge denne undersøkelsen. Og Oslo er nok den byen i Norge med flest homofile i forhold til folketallet også.

Hvis jeg skal tippe etter hva jeg leser, hører og erfarer, er det ca 1 av 20, eller 5 % av alle menn som ønsker sex med andre menn.

Personlig hadde jeg ikke klart mer ekstremt enn å ha trekant med en annen mann uten å røre hverandre... Og da skulle dama vært noe sykt fin, eller bare for moro skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Okei, så røpet jeg at jeg ikke var jente i innlegg nr.4.

Selv som AB er det litt flaut å innrømme dette. Æsj, jeg er jo så og si den eneste gutten med disse fantasiene, jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skjult bi, og tanken på å prøve penis i munn og rompe er ufattelig pirrende.

Men motet svikter:-/

Do it! Det er nå du lever :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Okei, så røpet jeg at jeg ikke var jente i innlegg nr.4.

Selv som AB er det litt flaut å innrømme dette. Æsj, jeg er jo så og si den eneste gutten med disse fantasiene, jo.

Det er da ikke noe å være flau for? Synes heller ikke du skal konkludere så lett med at det er bare deg, du hadde nok fått litt annen respons på et slikt spørsmål på Gaysir enn her!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Do it! Det er nå du lever :)

Ja, men SÅ lett er det jo ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men SÅ lett er det jo ikke..

Jo, faktisk så er det det. Jeg vet av erfaring hvordan det er. Jeg kastet bort så mye tid på å ikke tørre gjøre det jeg drømte om, og når jeg endelig turte skjønte jeg hvor dum jeg hadde vært ved å i årevis gå rundt å drøm og lengte isteden for å ta fatt i saken og gjøre noe med det. Det er lettere enn du tror når du først bestemmer deg for at nok er nok. Ikke vær redd for å leve livet ditt slik det er ment å være :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, faktisk så er det det. Jeg vet av erfaring hvordan det er. Jeg kastet bort så mye tid på å ikke tørre gjøre det jeg drømte om, og når jeg endelig turte skjønte jeg hvor dum jeg hadde vært ved å i årevis gå rundt å drøm og lengte isteden for å ta fatt i saken og gjøre noe med det. Det er lettere enn du tror når du først bestemmer deg for at nok er nok. Ikke vær redd for å leve livet ditt slik det er ment å være :)

Jeg er enig med deg. Ikke at jeg har vært tøff og gjort/prøvd alt det jeg har lyst til å prøve selv altså, jeg er for nervøs og feig på en måte, men jeg er enig i at man burde prøve ut ting som pirrer en.

Jeg har turt å stå fram med "dameklær-greia" mi (at jeg liker å bruke kjoler og skjørt nå og da) til noen få, men det er da i allefall litt framgang.

Og jeg tror heller ikke det er så vanskelig for ts her å få seg litt guttesex om han tør å ta skrittet ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fant ikke riktig alternativ som passer for meg. Er ikke redd for å ha litt kos med en annen mann dersom det ble litt "ekstra" under en trekant med en dame.... har ikke penisskrekk for å si det sånn dersom det naturligvis bare ble sånn. Men i en annen setting enn beskrevet kunne jeg ikke tenke meg det. Ønsker ikke å treffe en annen mann alene - det er ikke noe for meg :)

Anonym poster: b62c7b1dc1eadfd8817cf5ff8e21c4d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

25% har prøvd. Bare 1% angrer. 25% HAR LYST å prøve ser jeg av den enkle gallupen her.

Burde kanskje være gøy å suge noen selv om man er gutt. Ikke jente.

Vet ikke jeg.

Anonym poster: dce53dccf5fad2a1e4dbcf180d3f61da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Herr Heftig

Telles "tiss mot tiss", "tiss mot rumpe" og "rumpe mot rumpe" på begynnelsen av barneskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tells trekant med en annen gutt? :D

Bare om du har vært bortpå den andre gutten!

Anonym poster: 1d0a18d140d9768222397b4e1294f9d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25% har prøvd. Bare 1% angrer. 25% HAR LYST å prøve ser jeg av den enkle gallupen her.

Burde kanskje være gøy å suge noen selv om man er gutt. Ikke jente.

Vet ikke jeg.

Anonym poster: dce53dccf5fad2a1e4dbcf180d3f61da

Burde nok fått inn noen tusen stemmer til for at dette skulle vært representativt. Kanskje noen titalls tusen med tanke på alle de som bare svarer på kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...