Gå til innhold

Tror jeg dater to, og vil gjerne avslutte med den ene...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 mnd siden startet jeg å date en fyr. Middels/under ok, men det dabbet litt av etter hvert. Vi har ikke hatt sex. Nå har jeg truffet en ny fyr og han er helt fantastisk. Vi har heller ikke hatt sex enda.

Nå får jeg melding fra han første, som nå plutselig er kjempeinteressert i å møte meg. Jeg er ikke lenger særlig interessert. Hvordan kan jeg si dette til han på en fin måte, og kan jeg si det over sms eller burde jeg snakke med han face-to-face?

Anonym poster: fc1e5ab09a1d468e1500419983d55676

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, er ikke menn tankelesere alikevel altså?

Anonym poster: 92cadaba262a7b1072625418918be54f

Skrevet

Jeg er i samme situasjon...Jeg sendte rett og slett en lang melding til han første og fortalte ham sannheten. Synes ikke du bør føle deg forpliktet til å møte han face to face når du kun har kjent han i en måned, men så vet jeg ikke hvor ofte dere var med hverandre i den måneden...I mitt tilfelle var det kun et par møter, og da følte ikke jeg meg forpliktet til å møte ham og si i fra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon...Jeg sendte rett og slett en lang melding til han første og fortalte ham sannheten. Synes ikke du bør føle deg forpliktet til å møte han face to face når du kun har kjent han i en måned, men så vet jeg ikke hvor ofte dere var med hverandre i den måneden...I mitt tilfelle var det kun et par møter, og da følte ikke jeg meg forpliktet til å møte ham og si i fra.

Vi har møttes 3 ganger. Kan du gi eksempel på hva du skrev i meldingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr en gang, og han var interessert i å treffe meg igjen etter at vi ikke hadde snakket på 3 uker. Da møtte jeg en ny fyr som er min nåværende kjæreste. Så jeg sendte en melding til han der jeg skreiv at jeg synes han var en utrolig fin fyr, men at jeg hadde truffet en annen som kom fra et sted ikke så langt unna der jeg kommer fra som jeg hadde funnet tonen med. Skreiv også at jeg håpte det gikk bra og at han fikk ha masse lykke til videre med datinga. Fikk som svar at jeg måtte si fra når jeg var på markedet igjen (rart å ville date noen som ikke setter deg først i køen, men men. Bra han tok det fint i alle fall).

Synes uansett det er helt forferdelig å dumpe noen.

Anonym poster: ea0d7876dd86e9f4b931d503637be42c

AnonymBruker
Skrevet

For 1 mnd siden startet jeg å date en fyr. Middels/under ok, men det dabbet litt av etter hvert. Vi har ikke hatt sex. Nå har jeg truffet en ny fyr og han er helt fantastisk. Vi har heller ikke hatt sex enda.

Nå får jeg melding fra han første, som nå plutselig er kjempeinteressert i å møte meg. Jeg er ikke lenger særlig interessert. Hvordan kan jeg si dette til han på en fin måte, og kan jeg si det over sms eller burde jeg snakke med han face-to-face?

...og kvinner på kvinneguiden klager at menn dumper kvinner og holder dem på gress til de finner noe bedre? Kvinner er like gode på dette som menn, det er det 3 eksempler på i denne tråden.

Anonym poster: 21825a08d649487d623ef5a6e1f0e6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...og kvinner på kvinneguiden klager at menn dumper kvinner og holder dem på gress til de finner noe bedre? Kvinner er like gode på dette som menn, det er det 3 eksempler på i denne tråden.

Jeg er enig i det du skriver. Dette var ikke akkurat noen drømmesituasjon, men må det gjøres så må det gjøres...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man er på 1 date som ikke går så bra og dermed ikke snakker på 3 uker så kan man vel ikke akkurat si at jeg holdt på han til jeg fant noe bedre? Var tross alt han som kontakta meg etter 3 uker og da hadde han også i mellomtiden datet andre, men det gikk ikke så bra så derfor gikk han tilbake til meg.

Så kan ikke akkurat si at jeg er ett eksempel på en kvinne som holder på en mann til hun finner noe bedre. Men er ikke sikkert at du engang leste innlegget mitt. ;)

Anonym poster: ea0d7876dd86e9f4b931d503637be42c

• Liker 1
Skrevet

Send sms og forklar situasjonen :)

• Liker 2
Skrevet

Vi har møttes 3 ganger. Kan du gi eksempel på hva du skrev i meldingen?

Det var 3 ganger jeg møtte min også. Jeg skrev noe ala at jeg ikke følte at kjemien var der, og at det hadde skjedd en del ting som gjorde at jeg ikke ville fortsette. Men at jeg hadde hatt det fint, osv. Følte meg litt harsj, men noen ganger så må det bli sånn...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...