robert90 Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 jeg har snakket litt med en jente, på facebook den siste tiden som jeg gikk på barneskole med, og som det forsåvidt var lenge siden jeg hadde hatt kontakt med. men jeg syntes denne jenten er meget atraktiv sånn rent utsende messig, etter litt prating for en liten stund siden spurte hun om jeg ville være sjåfør for russebilen, deres og jeg takket ja ettersom jeg så det som en mulighet for å treffe denne jenten og finne ut om hun hadde en bra personlighet med noen bra kvaliteter. etter å ha vært sammen med hun et par ganger i løpet av russetiden hennes har jeg fått et veldig godt inntrykk av henne. men problemet er bare at jeg lurer på om aldersforskjellen skremmer hun litt, og i tillegg så har hun vistnok en type, men han har jeg aldri hørt noe om og aldri sett bilder av hun sammen med han. burde jeg fortelle henne hvordan jeg føler det eller burde jeg la det ligge sånn som omstendighetene er ? 1
Gjest Katten. Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 jeg har snakket litt med en jente, på facebook den siste tiden som jeg gikk på barneskole med, og som det forsåvidt var lenge siden jeg hadde hatt kontakt med. men jeg syntes denne jenten er meget atraktiv sånn rent utsende messig, etter litt prating for en liten stund siden spurte hun om jeg ville være sjåfør for russebilen, deres og jeg takket ja ettersom jeg så det som en mulighet for å treffe denne jenten og finne ut om hun hadde en bra personlighet med noen bra kvaliteter. etter å ha vært sammen med hun et par ganger i løpet av russetiden hennes har jeg fått et veldig godt inntrykk av henne. men problemet er bare at jeg lurer på om aldersforskjellen skremmer hun litt, og i tillegg så har hun vistnok en type, men han har jeg aldri hørt noe om og aldri sett bilder av hun sammen med han. burde jeg fortelle henne hvordan jeg føler det eller burde jeg la det ligge sånn som omstendighetene er ? Jeg tror nok det er en lost case. 1
robert90 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2013 Jeg tror nok det er en lost case. takker for svar
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Hun bare bruker deg. Som russebilsjåfør. Anonym poster: 79b446cefe5536f9ac9d7cf8558a3f74
robert90 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2013 Hun bare bruker deg. Som russebilsjåfør. Anonym poster: 79b446cefe5536f9ac9d7cf8558a3f74 det kan godt være men jeg føler meg ikke brukt i den forstand kjøringen fikk jeg betalt for, og jeg snakker med hun utenom dette også da, det er viktig å få med, men ja jeg ser vel noen visse poeng her
Gjest kimhan92 Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 takker for svar Bare å ta sjansen det , man vet aldri om det går Ann før du prøver .
robert90 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2013 Bare å ta sjansen det , man vet aldri om det går Ann før du prøver . jaja det er godt å se at det er noen som er posetiv her, men ja jeg er usikker på dette selv, så vi får se hva jeg gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå