Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge bør dere ha kjent en gutt før dere går inn i et forhold? =)

Anonym poster: 1ef64b01000af3ea7fb1ab47eb6d78d7

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Lengden på "før-vennskap" har ikke så mye å si, det handler mer om hvor godt man kjenner personen. Jeg ville ihvertfall foretrukket å kjenne personen godt, slik at det ikke kom noen overraskelser senere :natti:

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde kjent hverandre i 2 dager da vi ble sammen. Nå er det over åtte år siden og vi gifter oss til sommeren :)

Anonym poster: f8f1b2c87cec914b7d96639ae6501652

• Liker 1
Skrevet

Her tror jeg nok du vil få mange ulike svar :)

Fasit svaret er vel at man bør ha tilbrakt noe tid alene sammen før man forplikter seg til hverandre. Men, andre ganger kaster man rett og slett fasit svaret ut vinduet og følger magefølelsen.

Jeg hadde kjent min kjæreste i 5 dager da vi ble sammen og vi ble offisielt sammen på vår andre date. Noen ganger må man bare ta en sjanse ;) Vi har nå vært sammen i ca. 8 mnd har det veldig fint :rodmer:

Skrevet

Vi var derimot på datern i 6 mnd før vi ble offisielt kjærester ;) folk er forskjellige

Gjest Ølbriller
Skrevet

Hadde vært en bekjent av kjæresten min i til sammen 2 år i forkant av forholdet vårt. Men kjente ham ikke ordentlig (snakket som bestevenner gjør) før 3 måneder før vi ble sammen :)

Skrevet (endret)

jeg ble sammen med gutten min på nettby når vi var 15 møttes en mnd etterpå. Etter ca 6 mnd så bodde vi sammen, vi pendlet mellom der jeg bodde og der han bodde :-) nå er vi 20 år og vi

elsker verandre utorlig mye å er aldri fra verandre :-)

Endret av malla1992
AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med min kjære 6 mnd før vi ble sammen, visste såvidt hvem han var før den tid. Etterhvert var vi sammen hver dag, sov hos hverandre og oppførte oss stort sett som et par, men det ble ikke offisielt før etter 6 mnd :)

Anonym poster: a2f8a91d1cd4c23447b47a7c1b4f8287

Skrevet

Jeg må helst ha kjent personen en liten stund, og etablert et vennskap på forhånd. Har aldri vært sammen med noen jeg "kun" har datet.

Skrevet

Det kan være nok med noen få timer. Vi har holdt sammen i 22 år.

Men ærlig talt: Hvorfor i all verden må man vite så mye om hverandre før man blir sammen? Kan man ikke bare gjøre et forsøk og se hva som skjer? Kjærligheten har uansett ikke noe sikkerhetsnett, så jeg mener det beste er å bare hoppe i det. Går det galt (og det gjør det ofte), får man heller tåle å få noen skrubbsår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være nok med noen få timer. Vi har holdt sammen i 22 år.

Men ærlig talt: Hvorfor i all verden må man vite så mye om hverandre før man blir sammen? Kan man ikke bare gjøre et forsøk og se hva som skjer? Kjærligheten har uansett ikke noe sikkerhetsnett, så jeg mener det beste er å bare hoppe i det. Går det galt (og det gjør det ofte), får man heller tåle å få noen skrubbsår.

'

Et lite gresk eventyr som aldri ville ta slutt?

Anonym poster: 441c3aad1b154163f0a4464a64e6857b

Skrevet

'

Et lite gresk eventyr som aldri ville ta slutt?

Anonym poster: 441c3aad1b154163f0a4464a64e6857b

Nei. Kona mi er fra en øy på nordvestlandet. Og jeg må innrømme at det irriterer meg at du velger å være anonym. Det er da ikke så farlig å stå fram med brukernavnet når du skriver noe slikt? Da ville du fått en :ler: og en :) av meg.

Skrevet

Kjente samboer i et år før vi ble sammen. Var kjærester i to år før vi flyttet sammen.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tror det tok ca 2-3 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...