Gjest eplemost Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Hør hør! Var på date med en mann fra sukker.no. Vi hadde det kjempekoselig på daten. Hadde masse tilfelles, lo og tøyset. Kjemien var på topp. Jeg vil si at jeg er godt utviklet sosialt og er intelligent. Jeg merker fort om noe ikke er som det skal, og er generelt "sensitiv" i sosiale settinger.. Derfor sjokkerer dette meg. Vel, stemningen var på topp. Han spurte om jeg ville bli med han hjem og se en film. Yes, det ville jeg. Stemningen var god, vi så film og spiste popcorn. Skravlet om alt mellom himmel og jord, så snur han seg plutselig mot meg og sier "Christina, sånn helt seriøst. Jeg håper du skjønner at jeg aldri kunne gjort deg lykkelig? Du er jo ikke AKKURAT drømmedama" Øhm... javel, sa jeg, skal jeg gå? Ja, sa han. Så lente han seg mot meg og sa "Nei, vent litt..." og prøvde å kysse meg. Reiste meg opp og gikk. Aldri snakket med han igjen. Kan noen menn/kvinner forklare meg hva som skjedde? (vil også legge til at jeg ser bra ut, så er ikke utseende det gikk på heller...) Hilsen relativt satt ut frøken!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Reiste meg opp og gikk. Aldri snakket med han igjen. Herregud så rart. Har han forsøkt å kontakte deg etterpå? Anonym poster: 9382de138524193d86d190837a052bee 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Anonym #3 her: Vil bare presisere at det jeg synes var rart, var hans oppførsel! Ikke din! Anonym poster: 9382de138524193d86d190837a052bee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 Helt klart et triks. Ikke fall for der. Drit i ham. Anonym poster: 8b899e97f68fcbd34d28885eaaef63a2 5
Gjest eplemost Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 Send han til puahate.com asap. Haha, hva er det for noe?
floppesopp Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 Hahaha! Huff, snakk om å drite seg ut for hans del! Det er det kleineste sjekketrikset jeg har lest på lenge. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 hahaha hva faen er galt med han? Anonym poster: cc75f0c795fc2f21552ad37d9758fb02
Polly Ester Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 Selv om du ser bra ut og du (og sikkert en hel haug med andre mennesker) mener at det ikke har noe med utseendet å gjøre, så kanskje han mente det? Han syns kanskje du var søt og sånn, men ikke drømmedama med stor D. Uansett så oppførte han seg utrolig ufint og barnslig syns jeg. Samme hva han mente om deg, han hadde ikke trengt å invitere deg hjem og si teite ting for så å prøve å kysse deg. Tror han mangler i hvert fall et par sosiale antenner... 1
Gjest eplemost Skrevet 20. mai 2013 #10 Skrevet 20. mai 2013 Anonym #3 her: Vil bare presisere at det jeg synes var rart, var hans oppførsel! Ikke din! Anonym poster: 9382de138524193d86d190837a052bee Takk for svar! Nei, han har ikke det. Antar han bare ville ha sex, men fyfaen... FOR en måte å gjøre det på? Satt meg helt ut. Jeg hadde sikkert ligget med han om han IKKE hadde sagt den jævla rare setningen der.... :fnise: :fnise:
frøkna Skrevet 20. mai 2013 #11 Skrevet 20. mai 2013 Haha, ja han har garantert lest the game! Bra du gikk, det er til pass for han. 3
Rights Skrevet 20. mai 2013 #12 Skrevet 20. mai 2013 For en tulling. Det er et "ordtak" som sier...: Har en ikke noe fint å si, så er det bedre å holde kjeft! PUA triks eller ei, så ler jeg på hans vegne! Patetisk! 1
Gjest eplemost Skrevet 20. mai 2013 #13 Skrevet 20. mai 2013 Selv om du ser bra ut og du (og sikkert en hel haug med andre mennesker) mener at det ikke har noe med utseendet å gjøre, så kanskje han mente det? Han syns kanskje du var søt og sånn, men ikke drømmedama med stor D. Uansett så oppførte han seg utrolig ufint og barnslig syns jeg. Samme hva han mente om deg, han hadde ikke trengt å invitere deg hjem og si teite ting for så å prøve å kysse deg. Tror han mangler i hvert fall et par sosiale antenner... Selv om du ser bra ut og du (og sikkert en hel haug med andre mennesker) mener at det ikke har noe med utseendet å gjøre, så kanskje han mente det? Han syns kanskje du var søt og sånn, men ikke drømmedama med stor D. Uansett så oppførte han seg utrolig ufint og barnslig syns jeg. Samme hva han mente om deg, han hadde ikke trengt å invitere deg hjem og si teite ting for så å prøve å kysse deg. Tror han mangler i hvert fall et par sosiale antenner... Jaja, jeg skjønner jo det, men ville bare presisere det. Føler ikke det hadde noe med verken utseende eller personligheten min, og greit nok at jeg ikke er DRØMMEDAMA (hvem er vel det? svært få), men å SI noe sånt... Det satt meg helt ut.. Fikk bakoversveis herfra til hvelvete.
vafler Skrevet 20. mai 2013 #14 Skrevet 20. mai 2013 En veldig rar ting å si av han.. jeezes for en linje..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 Hahaha, skulle nesten tro det var skjult kamera. Tror ikke han bruker den igjen! Anonym poster: 233eb67c46835ec60e809a1feb05b505
estrella Skrevet 21. mai 2013 #16 Skrevet 21. mai 2013 Innlegg med uforståelig språk er ryddet fra tråden. Estrella, mod. 1
I Grosny Skrevet 21. mai 2013 #17 Skrevet 21. mai 2013 r "Christina, sånn helt seriøst. Jeg håper du skjønner at jeg aldri kunne gjort deg lykkelig? Du er jo ikke AKKURAT drømmedama" Øhm... javel, sa jeg, skal jeg gå? Ja, sa han. Så lente han seg mot meg og sa "Nei, vent litt..." og prøvde å kysse meg. Det han drev med er vel dårlig utført "negging" , som er en PUA-teknikk. Jeg tror at PUA spiller med usikkerhet. Derfor er det fullt mulig at det med at du ikke var drømmedama var en taktisk bløff, for å gjøre deg usikker, på tuppa og litt forelsket. Hvis han prøver seg igjen, så må du si klart fra at slik pickupartist(PUA)-manipulering ikke er greit for deg, og at du forventer full ærlighet, en skikkelig blomsteroppsats og påspandert middag på michelinstjernerestaurant (eller den beste restauranten dere vet om).
Gjest Seajewel Skrevet 21. mai 2013 #18 Skrevet 21. mai 2013 Haha, er mange sykinger omkring som ikke har forstått hvordan man behandler damer. Vær glad han viste hvor dum han er, før du lå med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå