9na Skrevet 7. april 2004 #21 Skrevet 7. april 2004 Det er fascinerende hvor mye bråk det blir hver gang det firmaet dukker opp! Det slår ikke feil: mange som er misfornøyde og noen som er superfornøyde og forsvarer BC til tusen. Jeg har ikke hatt noe å gjøre med BC selv, men så mye bråk som det har vært rundt dem tror jeg ikke det kommer til å skje heller...
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2004 #22 Skrevet 7. april 2004 Hvis jeg ikke husker feil så bestilte Ninach og jeg de samme trykksakene og omtrent samtidig. Det gikk smertefritt og med kjempegod service. Det kan jo hende at det bare er slik at nettsidene deres er nede også da???
MariM Skrevet 7. april 2004 #23 Skrevet 7. april 2004 jeg har besøk av ansatt hos Bc. Det er alltid koselig å kunne opplyse om riktighet når falsk info kommer frem - kuult å ha besøk som kan informere riktig også! ninach Kan du ikke spørre besøket ditt om hvorfor nettsiden er nede? Og hvorfor de ansatte hos BC velger å fortelle sine kundehistorier til sine venner - som igjen legger det ut på internett - istedet for å gjøre jobben sin, som faktisk er å informere kundene sine direkte!!!! Deler av innlegget fjernet Usikker -moderator-
Usikker Skrevet 7. april 2004 #24 Skrevet 7. april 2004 Jeg har ryddet litt i tråden - og slettet noen "beskyldninger". Minner om det opprinnelige temaet/spørsmålet! Usikker -moderator-
Bente Skrevet 7. april 2004 #25 Skrevet 7. april 2004 .....................................- og kjolen din ble ikke bestilt hos BC Boutique (nettbutikken) men hos en av de ansatte, sm du utmerket godt vet hva skjedde med og resten av den historien - du forhåndsbetalte fordi det ikke var et produkt som hørte til BC Boutique, men noe som ble bestilt som en tjeneste til deg personlig. klem ninach Deler av innlegget fjernet - da det strider mot reglene! Usikker -moderator- Er dette rettet mot meg, så kan jeg tenke meg hvem du er.....! Og det er forsåvidt ikke meg som driter meg ut...PROPP!!!
Bente Skrevet 7. april 2004 #26 Skrevet 7. april 2004 Er dette rettet mot meg, så kan jeg tenke meg hvem du er.....! Hvordan vet du egentlig slike ting, Ninach???
Litago Skrevet 8. april 2004 #29 Skrevet 8. april 2004 Ettersom kranglingen mellom enkelte brukere fortsetter til tross for at moderator har vært inne og slettet samt gitt beskjed om å holde seg til temaet, så stenges tråden. MissG: Beklager at jeg stenger tråden din. Hvis du vil så start gjerne en ny. Til dere som krangler: Ta slike ting på PM. Ufint å ødelegge tråder for andre på denne måten. Litago - moderator.
Gry Skrevet 9. april 2004 #30 Skrevet 9. april 2004 Jeg har snakket med BC. Tone Line som eier BC er langtidssyk. Hun har lagt driften på is i påvente av å se hvordan formen utvikler seg. Hjemmesiden vil ligge nede inntil hun evt ønsker å starte driften igjen.
Fremhevede innlegg