Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Er det noen som vet om Bryllupscompaniet har sluttet sin virksomhet? Jeg kommer ikke inn på deres nettsider............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Aner ikke..;Men tipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Har prøvd å få tak i dem i ca tre uker denne gangen, men meldingen er borte fra mobilen, og på fast-telefonen fikk jeg beskjed om at "mamma er ikke hjemme". Sist jeg hørte fra henne hadde stroppene til kjolen min kommet til tollen, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke hører noe mer *ganske furt* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg søkte etter dem i Gule Sider og der stod de oppført men noe nettside finner jeg ikke. Jeg fant en hvor det var en fyr som viste frem en nettside han hadde laget for dem og det var ikke den de brukte da jeg bestilte trykksaker der. Merkelig........... Og det re jo superdumt at du har bestillinger liggende inne der og som du ikke får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 Som jeg alltid har sagt: Et firma som formelig ooooser av profesjonalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #6 Del Skrevet 6. april 2004 Jo jeg hører du sier det, men da jeg bestilte trykksaker var de kjempeprofesjonelle :-) Så jeg ser ikke sammenhengen ennå..............men kanskje jeg er veldig blåøyd da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. april 2004 #7 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg hadde ikke noe problemer da jeg bestilte fra dem tidligere i år... :klø: Men det du snakket om designet på hjemmesiden til BC - de hadde en tidligere, og så tror jeg at deg var "vår" Gry som lagde den de hadde ute sist (om jeg ikke tar feil) Så de har vel byttet design minst en gang da.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #8 Del Skrevet 6. april 2004 her er den jeg snakket om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Har bestilt ringpute hos dem for bortimot en mnd siden. HAr ikke sett snurten av den. Og nettsiden er jo nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 Har du betalt ringputen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. april 2004 #11 Del Skrevet 7. april 2004 Men søke ikke de etter folk for veldig kort tid siden da? Skulle ikke tror de forsvant så raskt da... rart. Stakkar de som ble ansatt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 7. april 2004 #12 Del Skrevet 7. april 2004 Har du betalt ringputen da? Nei, valgte å ta den i oppkrav.. Og i og med at den ikke har dukket opp enda, så er jeg veldig glad for oppkrav valget mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. april 2004 #13 Del Skrevet 7. april 2004 De virker ikke selig service innstilte heller da, skal holde meg unna dem tror jeg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 7. april 2004 #14 Del Skrevet 7. april 2004 Har bestilt ringpute hos dem for bortimot en mnd siden. HAr ikke sett snurten av den. Og nettsiden er jo nede... Det ser ikke ut til at det er liv i BC lenger :-( Kanskje du heller skal sy ringputen selv??? Det er jo det enkleste i verden :-) Vi skal ikke ha ringpute, men jeg hadde nok sydd den selv om vi skulle ha. Jeg hadde nok brukt en bit av et putevar eller en duk som min mormor har brodert, og sydd en fin pute av det. Har også noe blonde spom satt på mormors brudekjole som jeg sikkert vill brukt til å pynte med. (dette hadde ikke så mye med BC å gjøre, men bare en ide jeg fikk da jeg så innlegget til julibrud2004 :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 7. april 2004 #15 Del Skrevet 7. april 2004 Julibrud 2004, det var vel ikke akkurat ditt valg å ta det per oppkrav, akkurat. Har selv kjøpt mye hos dem, fått kjempeservice og VET at de kun solgte per oppkrav..............! Bare sånn til info! Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 7. april 2004 #16 Del Skrevet 7. april 2004 Julibrud 2004, det var vel ikke akkurat ditt valg å ta det per oppkrav, akkurat. Har selv kjøpt mye hos dem, fått kjempeservice og VET at de kun solgte per oppkrav..............! Bare sånn til info! Klem Ninach De solgte IKKE i oppkrav til meg...der skulle de ha penga med engang....og for en vare som jeg ALDRI fikk.....venta i3 mnd.....da krevde jeg penga tilbake...og tapte faktisk masse renter... GRRRR på BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 7. april 2004 #17 Del Skrevet 7. april 2004 Julibrud 2004, det var vel ikke akkurat ditt valg å ta det per oppkrav, akkurat. Har selv kjøpt mye hos dem, fått kjempeservice og VET at de kun solgte per oppkrav..............! Bare sånn til info! Klem Ninach Du har rett når jeg tenker meg om.. Ble litt forvirra da det ble nevnt noe om forhåndsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 7. april 2004 #18 Del Skrevet 7. april 2004 .....................................- og kjolen din ble ikke bestilt hos BC Boutique (nettbutikken) men hos en av de ansatte, sm du utmerket godt vet hva skjedde med og resten av den historien - du forhåndsbetalte fordi det ikke var et produkt som hørte til BC Boutique, men noe som ble bestilt som en tjeneste til deg personlig. Julibrud 2004 - du sier at du bestilte for ca. en måned siden, hadde du lest teksten på nettsidene, ville du sett at leveringstid var satt til ca. 4 uker på alle produkter. Puten din er altså ikke kommet ennå, men er visst like om hjørnet. Det er alltid koselig å kunne opplyse om riktighet når falsk info kommer frem - kuult å ha besøk som kan informere riktig også! klem ninach Deler av innlegget fjernet - da det strider mot reglene! Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. april 2004 #19 Del Skrevet 7. april 2004 Slettet Usikker -moderator- Jeg betalte også før jeg fikk en vare,som ALDRI kom heller..Men fikk penga tilbake .... Så jeg vil si att BC suger BIG TÌME... :-) Og du ,det virker virkelig som om du jobber eller er i familien til disse folka her ja :-) Og ja, nå venter jeg bare på så mye kjeft att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #20 Del Skrevet 7. april 2004 ............... og kjolen din ble ikke bestilt hos BC Boutique (nettbutikken) men hos en av de ansatte, sm du utmerket godt vet hva skjedde med og resten av den historien - du forhåndsbetalte fordi det ikke var et produkt som hørte til BC Boutique, men noe som ble bestilt som en tjeneste til deg personlig. Julibrud 2004 - du sier at du bestilte for ca. en måned siden, hadde du lest teksten på nettsidene, ville du sett at leveringstid var satt til ca. 4 uker på alle produkter. Puten din er altså ikke kommet ennå, men er visst like om hjørnet. Det er alltid koselig å kunne opplyse om riktighet når falsk info kommer frem - kuult å ha besøk som kan informere riktig også! klem ninach men i alle dager. hvordan vet du hvem ........... er? Enten så jobber du der selv- ellers så jobber du på PR siden Det er greit å være uenige men og påstå at folk lyver inne på et ANONYMT internett forum er vel være litt for hysterisk Deler av innlegget fjernet. Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg