Meaty Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Vi skal søke om boliglån i Skandiabanken. Problemet er at lånebeviset de utsteder kun gjelder for EN kommune, og vi vet ikke hvilken kommune vi vil bosette oss i. Vi har 3-4 alternativer. Er det sånn at vi må søke for hver enkelt kommune som er interessant, og utsteder de da flere gyldige lånebevis på en gang? Muligens et dumt og rart spørsmål, men håper noen skjønner hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Du kan kun ha et 'aktivt' finansieringsbevis inne om gangen, men det er ikke noe i veien for å søke om ett, skrive ut finansieringebeviset, slette søknaden, søke på nytt og gjenta prosessen. Ender dere opp i en budrunde så er det bare å søke på nytt slik at den med riktig kommune er aktiv (i tilfelle megler ringer for å sjekke finansieringen). Ikke sikkert at det er nødvendig heller, de kan også se de slettene søknadene. Lykke til med boligjakten Anonym poster: 7487dcdfb61b2bc0e76551d141c8077c 1
Meaty Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2013 Tusen takk, så godt å få klart svar. Da vet jeg det, jeg fant ikke ut av det via nettsidene til Skandiabanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå