Gjest Evans Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Hei! Noen av dere her inne som vet hvor jeg får taki merket rütme i Oslo? Sett jeg kan bestille fra internettet, men klarer ikke å finne ut av hvor det selges i Oslo - men kanskje dere vet det? rutme.dk
Wonders Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 (endret) aldri hørt om det. Prøv facesiden dems... https://www.facebook.com/rutme.dk Rart de ikke har en liste over forhandlere på hjemmesiden sin. Endret 21. mai 2013 av Wonders
Gjest Evans Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Tusen takk for svar Har prøvd å finne svar på facebook, men desverre ikke funnet noe - så neste steg blir kanskje å skrive noe selv Nei, jeg hadde ikke hørt om merket selv - før jeg fant noe jeg syns var fint Syns også de kunne opplyst om det på hjemmesiden sin; men for alt jeg vet selges det kanskje bare i nabolandet Danmark.. Og at det er den enkle grunnen. Men kule klær, Det skal de ha!
FantasDick Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Holzweiler Agenturer selger Rütme på lagersalgene sine i alle fall. Ellers ser det ut til at det bare selges på nett her i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå