Patronus Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Har likt div serier jeg følger med på, på facebook. Nå i den siste tiden har facebook kommet opp med ''foreslåtte sider'', som har vært helt greit inntil jeg fikk opp masse spoilers på de foreslåtte innleggene!! Har fjernet disse, og trykt at jeg ikke vil se dette igjen, men da kommer det bare opp lignende sider, med mer spoilere! Utrolig irriterende! Så, noen som vet hvordan man fjerner dette?
Gjest Rosetorne Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Tror ikke det går an, dessverre. De har betalt facebook for å kunne spamme reklame til alle brukerne....
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Har likt div serier jeg følger med på, på facebook. Nå i den siste tiden har facebook kommet opp med ''foreslåtte sider'', som har vært helt greit inntil jeg fikk opp masse spoilers på de foreslåtte innleggene!! Har fjernet disse, og trykt at jeg ikke vil se dette igjen, men da kommer det bare opp lignende sider, med mer spoilere! Utrolig irriterende! Så, noen som vet hvordan man fjerner dette? Bruk Adblock Plus med Firefox, Opera el.l. så slipper du reklame... hvis det er som reklame du får dette, da. Anonym poster: 68077e97e45522ca6a7230a8b2d2eb1e
Patronus Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2013 Bruk Adblock Plus med Firefox, Opera el.l. så slipper du reklame... hvis det er som reklame du får dette, da. Anonym poster: 68077e97e45522ca6a7230a8b2d2eb1e Takk! Men tror ikke dette vil funke, da det ligger i newsfeeden :/ Får bare prøve og se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå