Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har likt div serier jeg følger med på, på facebook. Nå i den siste tiden har facebook kommet opp med ''foreslåtte sider'', som har vært helt greit inntil jeg fikk opp masse spoilers på de foreslåtte innleggene!! Har fjernet disse, og trykt at jeg ikke vil se dette igjen, men da kommer det bare opp lignende sider, med mer spoilere! Utrolig irriterende! Så, noen som vet hvordan man fjerner dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosetorne
Skrevet

Tror ikke det går an, dessverre. De har betalt facebook for å kunne spamme reklame til alle brukerne....

AnonymBruker
Skrevet

Har likt div serier jeg følger med på, på facebook. Nå i den siste tiden har facebook kommet opp med ''foreslåtte sider'', som har vært helt greit inntil jeg fikk opp masse spoilers på de foreslåtte innleggene!! Har fjernet disse, og trykt at jeg ikke vil se dette igjen, men da kommer det bare opp lignende sider, med mer spoilere! Utrolig irriterende! Så, noen som vet hvordan man fjerner dette?

Bruk Adblock Plus med Firefox, Opera el.l. så slipper du reklame... hvis det er som reklame du får dette, da.

Anonym poster: 68077e97e45522ca6a7230a8b2d2eb1e

Skrevet

Bruk Adblock Plus med Firefox, Opera el.l. så slipper du reklame... hvis det er som reklame du får dette, da.

Anonym poster: 68077e97e45522ca6a7230a8b2d2eb1e

Takk! :) Men tror ikke dette vil funke, da det ligger i newsfeeden :/ Får bare prøve og se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...