Gjest tinbjo1 Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei! Holder på å lære meg lineær regresjon. Jeg forstår alt jeg skal gjøre, plotter alle punktene inn i regnearket, markerer de, og trykker "Lag liste med punkt". Da kommer det ingenting opp? Har prøvd ca 20 ganger nå, og jeg vet at jeg gjør det riktig! Noen som har opplevd det samme? Jeg har Geogebra 4,2, må jeg kanskje laste ned en nyere versjon? Håper på svar, jeg har matteeksamen om en uke, så jeg må finne ut av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 Ingen svar? meget skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperkakesmulen Skrevet 20. mai 2013 #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Det fungerer hos meg ihvertfall.. Tror ikke det skal ha noe å si hvilken versjon du har. Har du husket å "justere" aksene? I tilfelle du har høye verdier, men området du viser ikke "dekker" verdiene? Ellers får du bare prøve å lukke geogebra, og åpne den på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå