Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg har en kjæreste, vi har det veldig fint i lag og han er virkelig den ene! med det så er vi helt ærlige og vi er veldig nære. men man vil jo være så fin og perfekt for kjæresten sin som mulig vettdu.. jeg tør å gå uten sminke. men det å gå sånn ordentlig på do, ha luft i magen, sånne ting, jeg synes det er så ubehageligt... huff, høres sikkert ut som jeg er den berta, men jeg vil bare fremstå som (naturlig?) perfekt? hehe... det samme med barbering, det tar ikke akkurat så mange dager før jeg gjør det når vi er sammen. til høsten flytter vi sammen. noen råd? tips? hva som helst?

Anonym poster: d700db5e542b9ee754bf049fe5fa991c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vent til dere får matforgiftning sammen, da er det ikke noe er som er flaut.

Anonym poster: ab34ab57c0d84cc2994519fb57f7ed17

• Liker 24
Skrevet

Jeg er sikker på at du er helt perfekt selv om du går på do, du også.

Jeg kjenner følelsen, er helt hysterisk når det er snakk om do-gåing selv, særlig om kjæresten er tilstede, men det har roet seg betraktelig. Vi har nå bodd sammen i 1 1/2 år og kan gjerne gå på do sammen. Han kan godt sitte der å drite mens jeg sminker meg, liksom - selv om jeg helst bare tisser om han er i samme rommet. :ler:

Jeg synes det hjelper veldig at kjæresten tuller en del med det, da blir det ikke så farlig.

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min han bæsja bare når jeg lå å sov i de 2 første mnd vi bodde sammen. etter to mnd klarte han å gå på do når jeg var våken. eneste jeg får ikke lov å gå inn der før det har gått 30 min.

men jeg har egentlig aldri hatt noe problem med det .må jeg bæsje så må jeg bæsje. jeg går bare inn å gjør meg ferdig å det er det. men jeg har radio på badet pleier ofte sette den på da... du kan jo gjøre det? eller slå på vasken?

Anonym poster: ccb5a420aaecbf3bc84847a6a371c23f

Skrevet

ja jeg har en kjæreste, vi har det veldig fint i lag og han er virkelig den ene! med det så er vi helt ærlige og vi er veldig nære. men man vil jo være så fin og perfekt for kjæresten sin som mulig vettdu.. jeg tør å gå uten sminke. men det å gå sånn ordentlig på do, ha luft i magen, sånne ting, jeg synes det er så ubehageligt... huff, høres sikkert ut som jeg er den berta, men jeg vil bare fremstå som (naturlig?) perfekt? hehe... det samme med barbering, det tar ikke akkurat så mange dager før jeg gjør det når vi er sammen. til høsten flytter vi sammen. noen råd? tips? hva som helst?

Det er nå engang slik at vi mennesker må gå på do. Hvis du ønsker å fremstå som naturlig så aksepterer du dette. Hvis du ønsker å fremstå som "perfekt" så har jeg ikke noe svar til deg. Det finnes vel ikke mennesker som ikke må gå å do.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker går jo på do.. Tror bare du må hoppe i det! Og ikke føle det slik at dere MÅ kunne gå på do mens den andre er der. Det synes jeg er litt drøyt :/

Anonym poster: d951b8d166e5888ce7762f9d21c87730

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt ok at døra er igjen når den ene er på do, uansett om det bare er tissing. En av oss kan fint tisse mens den andre steller seg eller i dusjen, men begge to foretrekker at det foregår i ensomhet. Selv om vi har bodd sammen i fem år og har hatt magesjau og vært fyllesyke mange ganger er det helt greit at noe foregår bak lukkede dører.

Vi har vært på ferie hvor badet hadde gjennomsiktig dør med stort åpent område både på bunnen og toppen (tenk bås på offentlig toalett). Selv om vi da hadde bodd sammen i fire år var det ikke dritkult (haha) å ligge i senga og høre den andre sitte der på do.

Men man kommer over det. Sakte, men sikkert blir det mer naturlig.

Anonym poster: 839b0c4d9f39adfea861355a3feb51d8

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss som bor i en leilighet på 30 kvadrat, så er ikke den situasjonen like lett, men vi (faktisk) begge 2, sliter med det, så her går det i "på-med-vasken" eller "jeg-går-i-dusjen" metoden, ellers utnytter jeg sjansen når jeg er på jobb. Kryss i taket, så har jeg enda ikke hvert dårlig så lenge vi har bodd sammen, men jeg blir det skjeldent

Anonym poster: d8f1bc1c26538619b3761deb78ae8032

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Vi driter med døra åpen eller mens den andre er i dusjen... Men vi har ingen hemninger da. Vi bor ikke sammen, heller...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skåner hverandre, dvs ingen fis (bortsett fra sjeldne uhell) og ikke nr 2 i samme rom, unntaksvis har han tisset før jeg er ferdig i dusjen. Jeg liker ikke å høre at han fiser høylytt selv når han er alene på badet, men jeg sier ikke noe på det. Jeg demper egen lyd. Når det er sagt, er det ingen som tror vi er perfekte, vi tåler magesjau og oppkast og at jeg har mensen og egentlig har mer hårvekst. Vi er bare enige om at det i hverdagen ikke deles.

Skrevet

Hot tip:

ha et stearinlys (med en mild lukt) på badet, tenn på lyset, da får du bort det verste av lukta, så går det nok fint. :) Lykke til!

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg og min kjære ikke har noen hemninger når det kommer til do-gåing, fising og raping :P

Det gikk seg fort til, for vi er veldig vindfulle begge to :fnise:

Alle går jo på do, så det er liksom en barriere man må komme over da. Det hjelper å ha litt galgenhumor og selvironi. Spøk om det. Du skal se at det løsner seg opp etterhvert :)

Må være ganske slitsomt å ha det sånn.

Om det lukter ille på do etter at du er ferdig så tenn på en fyrstikk og blås ut. Det funker fjell ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har do-skrekk jeg også. Har bodd med kjæresten i ca 2 år nå. I begynnelsen sendte jeg han ut med hundene eller ba han gå ut og ta seg en røyk når jeg måtte på do.

Har blitt mer vant til det nå, og det hjelper å ha radio på badet ;).

Om jeg tror det blir for gæli, ber jeg han skru opp tven eller ta seg en røyk :P

Anonym poster: ad4c509603b524d30ab7e620bb2467f6

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt og greit: Lås døra. Det er helt greit å ha et privatliv selv om man skal flytte sammen.

Anonym poster: f5352be314ac14a5b6170081be341cb7

• Liker 4
Skrevet

Det stresset forsvant da det viste seg at samboeren hadde IBS, nå er alle tarmfunksjoner en naturlig del av forholdet ;)

• Liker 1
Skrevet

Ha på vifta, sett på vannet og legg papir i doen den første tiden? Det går seg til se:))

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne meg på folk som går på do mens kjæresten er i rommet, eller sitte å drite med døra oppe. Jeg gjør ikke det med andre mennesker, hvorfor i huleste skal jeg da gjøre det med han?

Når det er sagt, så må en bare prøve å komme over sperrene mot å gå på do mens kjæresten er i huset/leiligheten. Hvis ikke, kommer du til å ligge å fjerte i søvne hele natta sammen med han ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne meg på folk som går på do mens kjæresten er i rommet, eller sitte å drite med døra oppe. Jeg gjør ikke det med andre mennesker, hvorfor i huleste skal jeg da gjøre det med han?

Når det er sagt, så må en bare prøve å komme over sperrene mot å gå på do mens kjæresten er i huset/leiligheten. Hvis ikke, kommer du til å ligge å fjerte i søvne hele natta sammen med han ;)

Jeg gjør det med andre mennesker også ;) Lukker som oftest døren når jeg bæsjer, men når jeg tisser står døren åpen, jeg er pratesyk og snakker mens jeg sitter på do.

Ofte ringer jeg til venninner mens jeg sitter og bæsjer, så slipper jeg å kjede meg.

Anonym poster: 68ac98b80a8a4914f1acfb79910a6feb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift i 6,5 år(sammen i 8 år), og jeg går abolutt ikke på do med han på badet, ei heller motsatt. Jeg har også dass-angst og kropps-odør/lydangst, så priser meg lykkelig for at min "rutine" er tidlig på mårningen og at jeg er A-menneske og han B-menneske, hehe. Har t.o.m klart å leve slik mens vi bodde sammen på seilbåt et helt år. Jeg har aldri omgangssyke eller har vært matforgifta, så halleluja!

(har heldigvis 2 dasser da, vi bor i enebolig!)

Anonym poster: 6a1b34ac9a3017e418632930c76eaf67

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg bor på en liten hybel, så man hører da selvsagt alt som skjer på badet :P. Når jeg gjør nummer 2 (og bare tisser forsåvidt), så har jeg på vasken samtidig og sprayer med godlukt etterpå. Han gjør akkurat det samme, men bare når han gjør nummer 2 :P

Nå har vi vært sammen i et halvt år, så det er ikke så flaut lengre som det var helt i begynnelsen. Han vet også veldig godt at det kommer ikke parfyme og regnbuer ut av rumpa til kvinner heller, så det går vel greit. Nå kan vi til og med prumpe uten å bli særlig flau over det :P

Anonym poster: 8a3bb1d6059398e108d470c2ddf58c48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...