Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 noen som vet åssen de føler med på stovner neglsnekkeri om du har tatt negler der før.. mener de tar 300 for første gang påsett dersom du ikke har vært der før.. men om du da kommer tilbake om 3 mnd så vet dem jo ikke om du har vært der.. de tok ikke noe navn eller no
Thomasine Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Har aldri vært der, men da har de sikkert glemt å ta navnet ditt. Vet at på enkelte hudpleie-sentre har hver kunde sitt eget kort.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 høres ut som et litt rart opplegg synes da jeg... men de må da ha ganske mange kunder der og hvordan husker en dg da? nå vet ikke jeg hvor lenge siden du var der sist da. spiller vel litt inn det og
Arwen Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Hvor på stovner ligger salongen? Hvis det er den som ligger inne på Gunnhild frisøren så er det vel bare en ansatt? Ikke noe voldsomt kunderush mistenker jeg Arwen *lokalkjent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå