Gjest winston Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Her er mine: - at de skriver de har høy lønn (Ikke at det er krise om det viser seg at han har det, men synes det er tåpelig å flashe det) - at drømmekjæresten er slank (jeg er slank selv, men føler da at utseendepresset vil være der) - at de søker veldig unge jenter. Litt sært at de liker å danse eller er åndelige også, når jeg tenker meg om. 1
Petra75 Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 - Manglende foto - Bilder fra en eller flere fjelltopper eller kjernesunne seilbilder. - Elendig skrevet profiltekster, med mange skrivefeil og dårlige formuleringer. 2
EnsomGorilla Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Har trutmunn bilde. Mye skrivefeil. Ser ut som barbie
Mynona Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 - Mangler bilde - skrevet lite om seg selv - legger mye vekt på at de er aktive med fjelltopper, trening, jogging, sykling osv.. Og ofte hvis de ønsker kontakt med folk fra alle fylker.
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 At de ønsker barn At de ramser opp alt de eier, bil, båt etc For mye opptatt av friluftsliv
Hjertefisk Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 -At han søker damer i alderen 16-45 -At han skriver at han elsker friluft og farter opp til fjellet i ny og ned -Generellt kjedelig beskrivelse jeg ikke har noe til felles med En ærlig, oppriktig profiltekst er det jeg faller for. Skrevet av en person som ikke er opptatt av å selge seg selv for alt han er verdt, og hvis fotoalbum ikke inneholder bilder fra alle hans verdensomseilinger. DET er akktraktivt for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 at de søker damer fra 16. eller 18 .... at de skriver om sex og erotiske ønsker........ eller jeg eier dit og dat og tjener så å så mye.. ekstremt lang liste på hvordan drømme dama skal være. Anonym poster: 69cbcbce418e06840138d6001330c1d9 1
Gjest LadySizz Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 - Grove skrivefeil - Ikke profilbilde - Kort og lite informativ profiltekst 1
LillaFrosk Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 * Dårlig/Uinteressant profiltekst * Ingen bilder * .. eller har magebilder av typen "skrytebilde". Har egentlig enda et par punkter..
Gjest winston Skrevet 20. mai 2013 #10 Skrevet 20. mai 2013 * Dårlig/Uinteressant profiltekst * Ingen bilder * .. eller har magebilder av typen "skrytebilde". Har egentlig enda et par punkter.. Kom med dem;)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #11 Skrevet 20. mai 2013 1. Har barn 2. Lav utdanning 3. Røyker Anonym poster: 436d61caa52a7dde34e2ee442dfb665d 3
Gjest Wilhelmine Skrevet 20. mai 2013 #12 Skrevet 20. mai 2013 - Ikke noe bilde og/eller veldig kort tekst. Særlig hvis det eneste som står er "Er ikke så flink til å si noe om meg selv, bare send melding". Jeg tenker rett og slett at man ikke er spesielt oppegående om man ikke klarer å si NOE om seg selv. Eks studier/jobb, hvor de bor, hva de leter etter i en jente, hva de driver med på fritida eller HVA SOM HELST. Når de skriver absolutt ingenting ser det ut som de ikke er spesielt interessert. Folk må by litt på seg selv hvis jeg skal gidde skrive til de... Masse skrivefeil, dårlige setninger og slik er heller ingen fordel, for da tenker jeg at de bare har kasta sammen noe i hui og hast. - At de har en laaaaang liste med krav til dama. "Leter etter ei drømmejente som er slank, supersexy, morsom, kul, vakker, spennende" osv osv osv. Man skjønner at man ikke har sjans til å leve opp til det der, og jeg regner uansett med at jeg ikke når opp. - De som skriver om hvor godt de liker å ta seg en fest og drikke masse alkohol (og hvor gode de er i senga og hvor viktig sex er for dem). Ikke noe galt med dette, men da tror jeg bare ikke vi har masse til felles, desverre, da jeg er avholds og veldig ordentlig (og sikkert litt prippen). La oss ikke kaste bort hverandres tid. (Ja, også gidder jeg naturligvis ikke ta kontakt med menn som kunne vært fedrene mine 50-60+ som sender meg fem meldinger på rappen (uten å få svar på de), og topper det hele med å sende meg et bilde seg selv i badebuksa...)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #13 Skrevet 20. mai 2013 Bare 3? Jeg nevner flere - han nevner at han har masse penger, eventuelt bil, hus, båt osv. - han har enten 0 bilder av seg selv, eller mange av seg selv i bar overkropp eller andre skrytebilder - tydelig bare ute etter sex - at han ønsker jenter som er mye yngre enn seg selv - at han ønsker blondiner som er godt trent og/eller mange andre krav - røyker/bilder av seg selv som røyker - at han er veldig opptatt av jobben og dama må forvente at han er mye på jobb/mye bortreist - at han ikke ønsker barn - har helt andre interesser enn meg og sikkert mer Anonym poster: 651ea9ef28805c45026050fa8b2052e7
LillaFrosk Skrevet 20. mai 2013 #14 Skrevet 20. mai 2013 Kom med dem;) Haha Joda! * viser en holdning jeg ikke liker (eksempelvis, meget rasistiske vitser i profilen..) * kun har en haug med drikkebilder (greit at en drikker, men det er da ikke den eneste siden en har?) * Om de er i en litt.. uaktuell alder (under atten, over førti.. Selv er jeg tjue, og det er da litt aldersbegrenset hvem jeg har felles interesser med) * Om de skriver veldig dårlig (rettskriving) * Setter mange krav til drømmedama (spesielt strenge fysiske krav.. Er det alt som teller? :S ) * Om de er dypt religiøse * .. Eller om de på en annen måte vil få en skikkelig interessekræsj med meg.
Memoria Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 Jeg har ikke drevet hyppig med nettdating, men hadde en profil på en mobil-app. Der måtte man svare på visse spørsmål, og dersom følgende ble svart JA på, klikket jeg meg vekk: - Blir lett forelska: JA - Festens midtpunkt: JA - Er trening viktig for deg? JA ... og neitakk fra meg Spesielt første spørsmålet, om å bli lett forelska. Da får jeg følelsen av at de på en måte "tar alt" og jeg kunne vært hvem som helst - spesielt siden jeg ikke blir lett forelska i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #16 Skrevet 20. mai 2013 De som gir inntrykk av å ha en laaaang liste med krav og forventninger. Sorry mac - skaff deg heller et oppussingprosjekt... Anonym poster: c9a83b4c3846663d2c12c8c947d26f17
-Jiinxs- Skrevet 20. mai 2013 #17 Skrevet 20. mai 2013 (endret) "Er ganske opptatt av kropp og trening"Ikke bildeSkriver på dialekt... Ja jeg hinter til dere (ikke alle) som er fra Rogaland. Endret 20. mai 2013 av -Leon-
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2013 #18 Skrevet 20. mai 2013 1. Lav 2. Skallet 3. Mangler opplysninger om inntekt, biltype og bolig i profilteksten. Båt er ikke så viktig. 1
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2013 #19 Skrevet 20. mai 2013 (Ja, jeg kødda. Det ble bare så utrolig fristende.) 6
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2013 #20 Skrevet 20. mai 2013 1. Mangler både tekst og bilde 2. Sivilstatus mangler 3. Elendig språkbruk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå