Safira Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg har innsett at jeg ikke kan gå enda en sommer uten gummistøvler. Problemet er bare at de fleste gummistøvler er så himla brede! Jeg har smale føtter og legger, og "går ut av" de fleste par jeg har prøvd (Viking, Roots, noen tilfeldige billigstøvler). De eneste som satt godt nok var Hunter. Finnes det noen andre smale støvler som ikke er alt for dyre? Hunter er ikke så ille når de er på tilbud. Eller er Hunter det eneste alternativet? Endret 20. mai 2013 av Safira
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Jeg så overskriften og tenkte jeg skulle svare Hunter. Jeg har kjøpt de på tilbud på Obs, men det har de akkurat hatt, så det er nok lenge til neste gang. Anonym poster: 25b1b7f57c0a3881f0a59686d609a024
Safira Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2013 Ja, så vidt jeg kan skjønne er det de eneste støvlene som er litt smale uten å koste forferdelig mye? De har de på tilbud på komplett.no, faktisk. Ikke det beste utvalget riktignok.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skulle prøve noen Kamik Jennifer her en gang, det ble med tanken.. Fikk ikke foten nedi. Kanskje de kan være noe? Mulig de er litt dyre, de jeg prøvde var på outlet til 200kr. Anonym poster: ec1a865989ef8710a179c8a848aa84a4
Gjest Badabing Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg prøvde noen fra La Chameu som ble litt for smale til meg. De hadde dem i alle fall på Lille Vinkel. Husker dessverre ikke hva de kostet, men mulig det var Hunter-pris. Men synes både dem pluss Aigle har finere støvler enn Hunter. Endret 20. mai 2013 av Badabing
Safira Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skulle prøve noen Kamik Jennifer her en gang, det ble med tanken.. Fikk ikke foten nedi. Kanskje de kan være noe? Mulig de er litt dyre, de jeg prøvde var på outlet til 200kr. Anonym poster: ec1a865989ef8710a179c8a848aa84a4 De så ikke så dumme ut! Vet du om noen butikker som fører de? Er ganske avhengig av å prøve de før jeg kjøper (ja, synes det er litt stress å drive å sende tilbake ting...) Jeg prøvde noen fra La Chameu som ble litt for smale til meg. De hadde dem i alle fall på Lille Vinkel. Husker dessverre ikke hva de kostet, men mulig det var Hunter-pris. Men synes både dem pluss Aigle har finere støvler enn Hunter. De er fine, men de er så dyre! Var vel nesten 2000kr der jeg så på de (gadd ikke prøve en gang til den prisen). Det får heller bli når studenttilværelsen er over. Aigle har jeg ikke sett noe sted, skal notere meg Det er ikke sånn kjempeviktig for meg hvordan de ser ut, bare de sitter ok (kan ikke ha for store krav med sånne tåpelig smale føtter...).
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 De så ikke så dumme ut! Vet du om noen butikker som fører de? Er ganske avhengig av å prøve de før jeg kjøper (ja, synes det er litt stress å drive å sende tilbake ting...) Nå spør du godt. Men vet at eurosko har hatt kamik tidligere ihvertfall. Anonym poster: ec1a865989ef8710a179c8a848aa84a4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 Jeg har supersmale føtter. Min mor måtte kjøpe dokkesko til meg da jeg var yngre og slet med å finne sko til meg som ikke datt av da jeg gikk, hihi. Jeg har noen støvler fra roots som nesten er litt for smale, faktisk, ellers har jeg hunter, og det er bare disse jeg bruker egentlig. De passer helt perfekt. Det kommer egentlig ann på hvor mye du vil legge i det, men jeg fikk mamma til å plukke med seg noen fra london der hun betalte ca. 600 kroner for noen år siden Anonym poster: 952ea232851445ef79dba48ceea61ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå