Petra75 Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Har for moro skyld laget meg en profil på match.com, og det er en kar som jeg får beskjed om flørter med meg sånn dann og vann. Han ser ut til å være en vanlig, seriøs mann. Jeg har tenkt som så at han da er interessert i kontakt og har sendt ham et par meldinger, hvor jeg har lagt opp til dialog, men får bare enstavelsesord til svar. Hva er greia?? *klør seg i hodet*
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Vetsje. Anonym poster: ef15cf97f1b423b2dda3646113c90985 6
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Haha, han har stalket deg på KG en periode først skjønner du! Tror nok bare at beundreren din er litt rar jeg. Dårlig på samtaler,kanskje? Eller så er han kanskje ikke interessert likevel? Er det typen: du: hva skal du på 17 mai? han: vetikke. ?
Petra75 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2013 Ja, noe sånt. Kanskje en pussig måte å vekke interesse på. Egentlig en fyr jeg kunne ha tenkt meg å bli kjent med, sånn ut fra profil og bilder, men dæven, så traurig..
Frode1234 Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 Helt normalt, fra begge kjønn. Jeg var på ymse dating sider for et år eller to tilbake, og en liten avhandling fra meg resulterte i knapt en setning tilbake. Og det gjaldt ikke bare én person, men en rekke. I samtlige tilfeller var det de som tok første kontakt. Den gode nyheten er at det jo er en klar indikasjon på at du ikke burde kaste bort tiden på personen. Kan de ikke formulere seg bedre skriftlig/er mer interessert i å lære deg å kjenne, er det neppe håp muntlig heller.
Petra75 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2013 Jeg syns da det er meget spesielt å være sånn på en nettside hvor det er meningen at man skal finne en partner. Litt lite interessert, kanskje? Folk... Jeg skjønner meg ikke på dem..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 Hadde en sånn en gang og da kom det til slutt frem at han var travelt opptatt med andre så han ville avklare dem før han eventuelt gadd å bruke tid på meldinger til meg. Sånn holdt han flere "potensielle kandidater" på vent. Kanskje det er sånn med han her også. Anonym poster: 0432a5c708041605b32e7b476b587307
Petra75 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2013 Ikke umulig. Føler virkelig at denne nettdatinggreia ikke er særlig aktuelt for meg - hvordan finner "alle" andre både kjæreste og dater der inne?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #11 Skrevet 21. mai 2013 Jeg snakker med noen sånne jeg også. Jeg prøver å være hyggelig å gi utfyllende svar, men får veldig få ord tilbake selv om det var de som faktisk tok kontakt.. Jeg synes det egentlig er normal oppførsel å f eks spille spørsmål jeg stiller tilbake til meg. Når jeg spør "hva gjorde du i helga da?" så er det jo normalt å svare og deretter kanskje spørre hva jeg har gjort hvis jeg ikke allrede har nevnt det liksom? Ikke bare "nei, var med noen kompiser og sånn". End of story. Det gir meg så lite å gå på. Kan jo selvfølgelig kutte ut å svare de, men da tar de kontakt likevel.. Lurer på hvordan de er i virkeligheten når de knapt klarer å produsere en setning Anonym poster: 65c3e17bea9c98a818a7b021bad86200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå