Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Har lyst til å bli spådd av en som kan legge tarotkort. Men da jeg ikke kjenner noen som driver med det og det dessverre er så mange useriøse aktører der ute, lurer jeg på om det er noen her inne som kjenner noen seriøse tarotkort leggere. Gjerne en du har vært hos selv, som du kan anbefale videre. Fint om jeg også kan få info. om hvordan jeg får tak i personen, og hvor lenge de holder på og hva det evt. koster. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg ser at ingen har svart deg. Hva er det du vil med Tarot? Tarot er etter min oppfatning bare et hjelperedskap for å "fange opp" intuitiv innsikt. Videre mener jeg at ingen kan spå sikkert om fremtiden. Det man fanger opp med intuisjonen er energi for et potensiale slik det ser ut i dag. Med andre ord, vi har en fri vilje. Vi kan bruke det vi lærer gjennom intuisjon og såkalte spådommer konstruktivt ved å styrke de gode potensialer. Mener jeg. Tarot er det neppe mange (vanlig norske) som virkelig kan for det krever dyp kunnskap om mystikk og myter. Kortene skal "snakke" til deg. Tipper du må betale rundt 300 kroner. Jeg kan ikke anbefale noen, for jeg bruker det ikke. Sjekk butikken Arkana på Youngstorget. Fortell gjerne om det var vellykket hvis du bruker noen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 www.astrologiskolen.no De er flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. april 2004 #4 Del Skrevet 28. april 2004 Støtter opp om jordbær her, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #5 Del Skrevet 28. april 2004 Vet om ei seriøs i stavanger. Kan det hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #6 Del Skrevet 10. mai 2004 Se tarotnorge.com og tarotnorge.no. Her er forum hvor man kan diskutere og få råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå