Gå til innhold

Kjæreste med en profesjonell onanist?

Anbefalte innlegg

Gjest BavianBror
Skrevet

Kom over dette innslaget med Masanobu Sato fra Japan, som er profesjonell onanist og øver flere timer om dagen. Noe som har ført til at han også har vunnet verdensmesterskapet i onanering.

Det interessante er at han har kjæreste som støtter ham og hjelper til med tidtaking og lignende.

Kunne dere vært sammen med en slik mann? Hadde dere likt at han satt i stuen og øvde for seg selv, mens du drev med matlaging eller andre sysler?

Det er jo en del sutring her inne om menn som onanerer for seg selv, fremfor å ha sex med kjæresten sin, men de har det ihvertfall ikke som hobby.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg elsker når min kjære runker, så dette hadde bare vært gøy

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nytt brukernavn og nye problemstillinger :)

Jeg vet ikke, ville ikke avvist noen på et slikt grunnlag så lenge han hadde hatt overskudd til sex også.

Skrevet

Jatakk, tar gjerne ei jente som gnukker seg både titt og ofte. Spesielt kjærkomment hvis det bare er drit på TV en kveld.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ellers takk.

• Liker 1
Skrevet

Profesjonell onanist faktisk :P Jaja... Ikke noe for meg tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

HAHA, fuck i helvete! Trodde jeg skulle lese om å være kjæreste med en profesjonell organist...

Jaja.. Dette var uansett mer spennende!

Anonym poster: f2d16fe0ebbf0ff676ecc98e697787b2

• Liker 4
Gjest BavianBror
Skrevet

Nytt brukernavn og nye problemstillinger :)

Jeg vet ikke, ville ikke avvist noen på et slikt grunnlag så lenge han hadde hatt overskudd til sex også.

Jepp, fikk så pes for brukernavnet mitt, så byttet det til noe mer nøytralt så folk ikke skulle henge seg opp i det.

Men hvordan skal han kunne ha overskudd til sex om han vil vinne verdensmesterskapet? Ville du klart å støtte ham gjennom det?

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jepp, fikk så pes for brukernavnet mitt, så byttet det til noe mer nøytralt så folk ikke skulle henge seg opp i det.

Men hvordan skal han kunne ha overskudd til sex om han vil vinne verdensmesterskapet? Ville du klart å støtte ham gjennom det?

Har ikke sett linken, leste bare teksten. Hadde nok ikke giddet støtte ham nei, kunne til nød akseptert det hvis det ikke gikk ut over noe annet.
AnonymBruker
Skrevet

Only in japan...

Anonym poster: e7d05374da6f6f4e0854142b2aeb94aa

AnonymBruker
Skrevet

Only in japan...

Disse finnes sikkert i Norge også, men tviler på at de har kjæreste :) F. eks. de mennene/guttene her inne som lager runketråder og lusker på bildetrådene :fnise: Tipper de bruker en del timer om dagen på touchy-touchy :laugh:

Anonym poster: d0732121d5f902acd798d4bea4654b0d

Skrevet

Fantastisk! Det er slikt som bare skjer i Japan!

AnonymBruker
Skrevet

Disse finnes sikkert i Norge også, men tviler på at de har kjæreste :) F. eks. de mennene/guttene her inne som lager runketråder og lusker på bildetrådene :fnise: Tipper de bruker en del timer om dagen på touchy-touchy :laugh:

Hehe ja, men det er jo stor forskjell på å tilfredsstille seg selv og det å konkurrere om å gjøre det lengst :P

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja, men det er jo stor forskjell på å tilfredsstille seg selv og det å konkurrere om å gjøre det lengst :P

Kanskje de ikke er opplyste om at det finnes slike konkurranser ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de ikke er opplyste om at det finnes slike konkurranser ;)

Jeg har ikke sett noen hvertfall, nøyer meg med å spille i trompeten på privaten :P

Uansett er det ganske corny underholdningskultur i Japan...De er faktisk helt syke når det gjelder en hel del ting, du har kanskje sett de "ordinære" konkurranseshowene de har på tv f. eks...De tar jo helt av. Og den japanske befolkningen fortsetter å digge det.

Gjest BavianBror
Skrevet

Jeg har ikke sett noen hvertfall, nøyer meg med å spille i trompeten på privaten :P

Uansett er det ganske corny underholdningskultur i Japan...De er faktisk helt syke når det gjelder en hel del ting, du har kanskje sett de "ordinære" konkurranseshowene de har på tv f. eks...De tar jo helt av. Og den japanske befolkningen fortsetter å digge det.

Tja, onaneringsmesterskap er visst ikke kun å finne i Japan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon

• Liker 1
Gjest eplemost
Skrevet

Jeg synes det var mest imponerende at han hadde 62 uleste meldinger på iPhone, og at katten fikk sitte på fanget. Trivielt! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...