Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å kansje farge meg mørk igjen, men jeg har reagert på en hårfarge før så vis jeg skal gjøre det så må jeg ta sånn test. Hvor er det man skal ta det hen å hvor lenge skal det være på? har hørt så mye forskjelig. Må jeg kjøpe 2 pakker med hårfarge siden jeg kan ikke bruke samme hårfargen når det er blanda dagen etter!

Anonym poster: e1753af877192c2b3f9c6afbd7f5fb8e

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Det står vel i pakningsvedlegget, tror det skal smøres på et lite område av den tynne huden på innsiden av albuen? Jeg tror du skal kunne bruke hårfargen dagen etter også, så lenge du skrur korken godt på. Det gjorde ihvertfall en tidligere venninne av meg uten problemer.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det står vel i pakningsvedlegget, tror det skal smøres på et lite område av den tynne huden på innsiden av albuen? Jeg tror du skal kunne bruke hårfargen dagen etter også, så lenge du skrur korken godt på. Det gjorde ihvertfall en tidligere venninne av meg uten problemer.

Jeg farga håret på svigerinna mi får en stund siden å tenkte å ta sånn test. Men det sto ikke hvor jeg skulle ta det hen.;) Men brukte samme merke som hu noen dager etter å gjikk bra. Jeg reagerte ikke så hehe :P

Anonym poster: e1753af877192c2b3f9c6afbd7f5fb8e

Skrevet

Ikke bruk fargen dager etterpå og for all del, IKKE skru igjen korken! Når fargen reagerer over tid kan den faktisk skape overtrykk og eksplodere og tro meg, du vil ikke ha hårfarge over hele badet ditt ;) Bland heller 50-50 med fremkaller og fargekrem i en plastskål og oppbevar resten i porginalbeholderne, ublandet. Da kan du oppbevare det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...