Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal stripe håret i morgen, tror jeg :klø: vet enda ikke hvordan det skal bli. Men jeg lurer på to farger. Er det dyrer enn en farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Sikkert *kynisk*

Men fra spøk til alvor; sist jeg gjorde noe slikt, ble det uhorvelig dyrt pga. flere farger.

Skrevet
Sikkert *kynisk*

Men fra spøk til alvor; sist jeg gjorde noe slikt, ble det uhorvelig dyrt pga. flere farger.

Aha, den ante meg. Må nok sjekke kontoen før jeg drar til frisøren... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Skal du "bare" stripe, eller farge i tillegg? Vil tippe på ca 400 pr. farge. Sist jeg gjorde noe slikt, kom det på 1200 inkludert til klipp og øyenbryn. Bra jeg sparer håret...

Skrevet
Skal du "bare" stripe' date=' eller farge i tillegg? Vil tippe på ca 400 pr. farge. Sist jeg gjorde noe slikt, kom det på 1200 inkludert til klipp og øyenbryn. Bra jeg sparer håret...[/quote']

Vet faktisk ikke. Har frisørfobi fordi jeg aldri har vært fornøyd hos frisør. Jeg har en mørk farge i nå, men nå som våren står for dør vil jeg myke det opp. Jeg skal snakke med frisøren og høre om hun kan anbefale meg noe. Dessuten skal jeg snakke med henne om rettetang. Men 1200 høres jo ikke dyrt ut. Jeg tenkte at hvis jeg tok to farger om det kunne bli opp til 2000? :kul:

Gjest Ethereal
Skrevet

Men mitt hår er ikke så veldig langt, selv om jeg jobber med saken :oops: Klipp av langt hår koster i hvertfall 400NOK, og sikkert 400 pr farge. Jeg skal ha to farger når jeg kommer hjem; en ganske lys oppå, og tilnærmet naturfarge under (og for tiden ser jeg ut som avataren min, av en eller annen grunn).

Jeg kjøpte rettetang fra GA.MA, og betalte 1100,- Anbefales, men ikke for kløner. Jeg går rundt med brannsår på fingrene nesten konstant.

Skrevet

klippet meg i dag jeg! Tenkte stripe jeg også, men fikk ikke lov faktisk!!! :o Hun syntes jeg hadde fin farge fra før. Så da så!...... :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

Du er sikkert så fin, så :sjarmor: Denne jenta liker ikke stripete menn, de har en tendens til å bli blonde i hodet også :klø:

Skrevet
klippet meg i dag jeg! Tenkte stripe jeg også' date=' men fikk ikke lov faktisk!!! :o Hun syntes jeg hadde fin farge fra før. Så da så!...... :sjarmor:[/quote']

Gutter med striping er ut...så du kan være glad for kvinnens råd... :wink:

Klipp koster vel nærmere 500, det gjorde det sist jeg var å klippet meg. Når det gjelder rettetang så tror jeg ikke jeg kjøper den dyre tangen der, jeg skal bare bruke den av og til. Men jeg skal snakke med frisøren om dette.

Skrevet

Når jeg var til frisøren sist å stripet,

foreslo hun å legge inn et par mørke striper også

i tillegg til de lyse..

Å da sa jeg at det fikk jeg komme tilbake å gjøre

senere pga pris..

Da sa hun at det kostet kun 150 kr ekstra siden

hun allerede holdt på å stripe..

Så hør med frisøren du ;)

Skrevet
Når jeg var til frisøren sist å stripet,

foreslo hun å legge inn et par mørke striper også

i tillegg til de lyse..

Å da sa jeg at det fikk jeg komme tilbake å gjøre

senere pga pris..

Da sa hun at det kostet kun 150 kr ekstra siden

hun allerede holdt på å stripe..

Så hør med frisøren du ;)

Hva mener du med 150 kroner ekstra? I tillegg til den jobben egentig kostet? Hvis så, er det jo kjempebillig. Jeg ser egentlig ikke hvorfor det skulle være så veldig mye dyrere med to farger. Men jeg skal høre med min frisør. I så fall må det blir to lysere farger, da håret mitt er ganske mørkt. Takk for tips. :wink:

Skrevet

Stripinga kostet kr 360,-, og for en farge til ble det da kr 510,- ;)

Skrevet

care: Det var bare for å få de grå håra bedre fram.. type Gere eller no!.... :sjarmor:

Skrevet
care: Det var bare for å få de grå håra bedre fram.. type Gere eller no!.... :sjarmor:

A come on, rull inn. Så fremst man ikke er ungkar fra toten er striper på gutter tabu :tunge1:

• 11 måneder senere...
Skrevet

nå er det vel inn igjen vel?...

:kul:

Skrevet

A come on, rull inn. Så fremst man ikke er ungkar fra toten er striper på gutter tabu :tunge1:

:hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...