Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 .Halloen! Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd her. Det har seg slik at da jeg var 19 år traff jeg ei nydelig jenta, hun var veldig pen, hun var sprudlende og morsom. Hun var min første kjærlighet og jeg kunne ikke se for meg et liv uten henne, jeg hadde skikkelig sterke følelser for henne. Det eneste skjæret var at familien hennes motarbeidet forholdet, hun bodde fortsatt hjemme hos foreldrene så dette ble veldig intenst. jeg avsluttet forholdet pga dette. Jenta tok det svært tungt, men hun tok også tungt at familien motarbeidet forholdet, Jeg vurderte det derfor dithen at å avslutte forholdet ville være det beste for henne.. Etter et år fant hun seg en ny, dem er i dag gift og har flere barn sammen. Hun er fortsatt nydelig, sprudlende og blid. Forholdet mellom oss tok slutt for 22 år siden, men hun kommer stadig til meg i drømmene mine, senest natt til i dag. Skulle ønske jeg ikke trengte våkne fra disse drømmene.. Er jeg dømt til å ha kjærlighetssorg for resten av mitt liv?
Gjest Orakelet Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Er jeg dømt til å ha kjærlighetssorg for resten av mitt liv? Den "første" skaper store og varige inntrykk på de aller fleste. Hvordan en velger å forholder seg til minnene - er opp til hver enkelt. Velger du "å være dømt" resten av ditt liv - så værsågod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå