Gå til innhold

hvor mye penger legger dere i gifteringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke kommet så langt at vi har kikka på noen, men hva ligger slike ringer på i pris?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på om du skal ha ringer med eller uten diamanter, om begge eventuelt da skal ha diamanter osv osv.

Anonym poster: be39176cacf7f335b4e883453d0763dd

Gjest C4r1n3
Skrevet

Det spørs naturligvis på hvor "fænsi" ringer dere skal ha.

Vi betalte 4000 kr for gifteringer i klassisk gull, med inskripsjon. Vi bestilte fra Gifteringer.no og er kjempefornøyde.

Skrevet

må bli noen helt enkle, kansje hvitt gull men uten for mye dill, da vi begge jobber i bygge bransjen

Skrevet

Vi har helt enkle gifteringer i hvitt gull uten noe dilldall. Betalte rundt 800 dollar mener jeg. Jeg har forlovelsesring som kostet omtrent det dobbelte i tillegg.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tror vi betalte ca. kr. 1500 tilsammen.

Skrevet

Betalte 8000 kr for gifteringene i Tyrkia. De ville ha kostet godt over 20.000 kr i Norge.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi bruker forlovelsesringene som gifteringer. De er titan og sølv, kostet 4000,- til sammen.

Skrevet

Vi valgte helt enkle ringer i hvitt gull uten diamanter eller lignende. De kostet 8000 tilsammen.

Gjest Adriane
Skrevet

Stålringer her med litt gull på, og en zirkon i min (ikke diamant!), betalte 4500 for begge.

Skrevet

Vi har valgt håndlagede sølvringer til 4000,- for begge. Min har et par diamanter.

Skrevet

Stålringer her med litt gull på, og en zirkon i min (ikke diamant!), betalte 4500 for begge.

Hvor kjøpte dere ringer hen? Kunne tenkt meg ring med zirkon i :)

Skrevet

Jeg tenker vi bruker mest sannsynlig 4-6000 på de, gjerne under også selvsagt :)

Vi ser etter enkle ringer uten for mye mønster, uten detaljer som diamanter eller lignende :)

Men materiale er spørsmålet! Vi liker begge tanken på palladium, platina(kanskje for kostbart?) eller hvitt gull- som vi har nå. Hans ring er blitt så matt på et par år bare, gikk ikke lang tid før glansen forsvant. Hørt at da bør man bruke andre materialer?

Skrevet

Jeg husker sånt så dårlig, men jeg tror det kom på mellom 7 og 8000,-. De er i hvitt gull. Det har ett børstet mønster og med en blank polert kant som glitrer litt^_^

Skrevet

Vi bruker forlovelsesringene våre vi. Graverer bare en dato til. De ringene er helt enkle i gull. Kostet under 2000 kroner for hver.

Skrevet

Vi kjøpte i Hellas. Betalte 3600 kr for begge. Anslått verdi av gullsmeder i Norge 10.000. Kjekt

Skrevet

Vi kjøpte på tilbud på bjørklund, halv pris på ring nr 2. Da ble det 7000 til sammen for to glatte ringer i hvitt gull.

Gjest Adriane
Skrevet

Hvor kjøpte dere ringer hen? Kunne tenkt meg ring med zirkon i :)

Ble kjøpt på nett, fra en norsk nettbutikk. Skal lete frem kvitteringen, for nå husker jeg ikke hva den heter :fnise: (er en stund siden de ble kjøpt inn, for vi var redd den skulle gå ut av sortimentet)

Skrevet

Mener ikke å kuppe tråden her men...hva syns dere om denne?

23263520-0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...