Mette Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article210292.ece
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Holder med gjest' date=' og digger Safari :-)[/quote'] Litt vanskelig når man ikke har MAC
Gjest Ethereal Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Å glemte jeg å si??? Jeg digger MAC også :-) Hva med Opera?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Har funnet det perfekte for meg; Mozilla firefox. Falt pladask for den, pga. tabbed browsing, animasjons-stopper og flash-blokker . Må oppleves. Opera er fint alternativ det og
Imax Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Takk for tipsene! Jeg er en av de 98% som bruker explorer, og fant noen nyttige punkter her. Har lagret siden slik at jeg kan komme inn på dem senere!
Nigella Skrevet 7. april 2004 #8 Skrevet 7. april 2004 Takk skal du ha. Har bokmerket tipsene! En ting som ikke alle er klar over: Hold nede den tasten med windows-logoen på, trykk tasten M. Da legger alle vinduene seg ned samtidig. Kjekt når du hører fottrinnene til sjefen faretruende nær, og hele skjermen er fyllt av 34 KG-vinduer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå