Gå til innhold

10.august-bruder

Fremhevede innlegg

Gjest CEL. ikke pålogget
Skrevet

HMSP:

Det som er så dumt er jo at denne forloveren er jo forlover nr 2. Den første trakk jo seg. Samboeren mins syntes det blir så teit å spørre enda en om han kan være stand in. Det blir jo liksom siste valg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ordnet engangskameraer i dag. Avtalte tid med bryllupsbutikken. Der hadde de for øvrig veldig mye fint i tillegg til kameraer. Utrolig fine bordkort blant annet. På tirsdag skal jeg tilpasse kjolen hos Christiane, gleder meg! Da skal jeg nemlig kjøpe smykker og undertøy også! Det eneste som står igjen nå er kirkeprogram, er også litt usikker på hvilke salmer jeg skal velge?! Dessuten må kjæresten min finne seg dress og sko.... Noen tips? Nå begynner det virkelig å nærme seg kjenner jeg..... Vi er akkurat ferdig med å øve på bryllupsvalsen for kvelden. Det går ihvertfall fremover! Ha det bra så lenge! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med planleggingen? Ligger dere godt an?

Vi kommer til å ha det meget rolig de kommende uker, og det er utrolig deilig. Innmari glad vi slipper noe stress, selvom det naturligvis vil bli temmelig hektisk både uken og ikke minst dagen før! :D

Skrevet

Hei igjen!

Leste det andre innlegget ditt hvor du fortalte at dere var kommet langt.

Vi jobber begge to, tar ferie først etter bryllupet så tid er en knapp faktor.

Vi har igjen

-kjøpe drikke, vin og min vann

-kjøpe lys

-legge opp kjolen min (søstra mi er sydame og fikser det)

-fikse tranport fra bryllupsfesten til hotellet hvor vi skal være på natten. Det tar ca 45 min å kjøre, og vi vet ikke hvem vi kan spørre om dette, tviler på at noen av gjestene kjører. Tips tas i mot med takk :sjarmor:

-jeg må kjøpe undertøy og strømpebånd

-talen min (det går greit, er glad i å prate....)

-bestemme bordpynt

-brudebuketten. Blomsterdekoratøren skal ha et bilde av kjolen, og det har jeg ikke fått tatt, finner den ikke på nettet for når jeg kjøpte den ble ikke lappen med merket med (amatøraktig av meg :oops: )

-annonse i avisene (koster det noe?)

-få sendt av gårde papirene til kirkekontoret...

Tror det var det, må nok ta et par fridager ja....

Lykke til til dere alle, det er ikke så lenge igjen!

Skrevet

Må legge til at vi fortsatt her litt igjen da. Vi mangler fortsatt 2 stykker til å servere, men jeg håper det løser seg snart. Må også sette sammen sangheftene, lage kirkeprogrammer (vi har en mal på dette), lage en barliste + + +

Men det er så godt når man ser enden på det hele og til mandag skal jeg også ha prøvetime på kjolen min. JIPPI!

Skrevet

TJA vi har endel igjen også. Men det går nok i boks. Faktisk har vi ikke sjekka at servitører er i boks, det skulle cateringsfirmaet fikse. Fikk en litt lei melding når ho som skulle vaske opp og rydde er blitt syk og ikke kan hjelpe oss. Vi finner nok noen andre :-? Ellers fikk vi jo litt sjokk vedr. ringene at de ikke kunne garantere at de var klare til dagen vår, men nå får vi se da... Idag skal jeg til mester grønn og ber og håper om å kunne få bestille blomster til dekorering via dem. Ellers er det øl og mineral vann vi mangler og solist sanger i kirken. Og kanskje en bar liste. Ellers er det tusen små ting som sikkert er under kontroll ?? :D

Er rolig og føler at alt kan ordne seg....

Skrevet

Nå føler jeg at vi har alt i orden, iallfall de tingene vi kan ha i orden på dette tidspunktet.

Servitører har vi endelig klart å skaffe, og det var en lettelse. Møte med presten har vi hatt allerede, og nå må vi bare ringe organisten og avtale marsjene og salmene. Dessuten må vi ringe kirketjeneren og avtale tid for pynting av kirken.

Ellers gjenstår det å sette sammen sangheftene, gjøre klar lysestakene og handle inn frukt + div. Vi må også brenne CD'er, slik at vi har det i tilfelle PC'n ikke gir god nok lyd.

I dag skal jeg også til frisøren for klipp og prøvetime, det blir kjempespennende!

Utrolig deilig å slippe noe stress de siste dagene iallfall.

Skrevet

Tiden flyr for oss jenter! Bare 5 dager igjen nå.

Vil ønske alle en riktig fin dag allerede nå jeg. Tipper en del av oss kommer til å ha en hektisk uke, så ro dere ned innimellom og kos dere litt sammen før den store dagen braker løs!!

Skrevet

Lykke til ja jenter!

Sitter knapt nedpå kontorstolen og kan ikke vente til jeg kan ta "fri" fra torsdagen av.

Det meste er nå i boks. Skal til søstra mi og sy inn kjolen en liten smule til, den andre søstra besøker jeg etterpå så vi bli enige om hvordan håret skal være. Kjekt med snille søstre gitt - som er så flinke. :lol:

har sendt inn handlelappen til butikken som kjører alt ut for oss på lørdag formiddag. Kokken ordner resten.

Fikk litt problemer da hjelpekokken ble innlagt på sykehus, men det har ordet seg, vi kjente visst flere kokker.... (det går bra med han på sykehuset)

Har ikke helt bestemt hvordan borddekorasjonene skal se ut, men det blir røde roser og noe hvite greier. Vin skal også kjøpes inn, det tar vi på torsdag. DA er alt i boks - sent men godt... Får forhåpentligvis nøklene til lokalet på torsdag så vi kan begynne med å sette på plass bord og stoler og legge på litt duker.

Lykke til, husk å ta små pauser innimellom, må jo være uthvilt til dagen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Håper flere av dere kommer med referat og bilder snart! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...