AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 æsj, sitter her med den største klumpen i magen. Skal på en slags date i kveld, og det føles på mange måter helt feil. Grunnen er vel at jeg enda elsker eksen min, og føler meg så knytta til han. Skulle tro det var han som skulle på en date, så er det meg. Blir rart å sitte der å bli kjent med en ny, flørte og ha det koselig. Så er det eksen som kommer til å være i tankene mine... Jeg vet jeg må videre, men en del av meg vil ikke! Er snart 5 mnd. siden det ble slutt mellom oss, men vi har fortsatt å holde kontakten. Og vi har det bedre enn noen gang, likevel blir det aldri noe forhold mellom oss igjen. Det er bare så utrolig vanskelig å akseptere at det MÅ ta helt slutt, at det ikke skal være oss. En del av meg angrer på at vi ikke kutta hverandre ut med en gang, for følelsene mine har bare blitt sterkere og sterkere etter bruddet. Har på mange måter bare blitt sterkere kjærlighet. Det er vanskelig å akseptere, og en del av meg klamrer meg fast i det som er. Selv om det føles feil å date en annen, så blir det jo dumt å kaste bort tiden på noe som ikke er noe å satse på! Rar følelse å kanskje skulle starte på nytt med en annen, når det er noe i meg som sier at det er helt feil. Føles nesten som om jeg er utro! Jeg vet ikke om eksen bryr seg da, han vet vel at han ikke kan si noe, når han selv har valgt å ikke være sammen med meg. Og han føler sikkert ikke noe lenger. Jeg vet jeg er dum, jeg vet det er min egen skyld. Jeg skulle ha kutta ut eksen for lenge siden og kommet meg videre! Det er bare så utrolig vanselig når man virkelig elsker noen Jeg har jo satt meg i denne situasjonen selv! Man kan ikke være venn med en man har sånne følelser for, likevel er det så vanskelig å kutte ut alt... Anonym poster: 03e83aeea8ab5b7157cd28fed78129e8
Miamaia83 Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Skjønner frustrasjonen din. Du burde komme over eksen før du starter med et nytt forhold, men det og date og flørte er ikke galt heller. Det kan hjelpe deg å se at andre og har de kvaliteter du liker. Et tips er å lese "mars og venus i nye forhold."
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Ja, jeg vet jeg trenger å komme meg ut og treffe andre, at det er bra for meg å dra på date. At verden er full av bra menn med gode kvaliteter. Samtidig føles det så feil, er jo bare eksen jeg vil ha. Så kan det bare ikke bli sånn. Vanskelig når man slites mellom følelsene og fornuften, og følelsene vinner gang på gang! Hadde vi bare ikke hatt det så bra sammen, og det ikke hadde vært så meningsløst at det ikke kan bli oss... Er vel kanskje et tegn på at vi ikke er helt feil, når vi ikke klarer å bryte med hverandre? Da må det vel være noe der. Slitsomt å på en måte være sammen og leve som et par, uten å ha status som kjærester. TS Anonym poster: 7cf5bc9a96028424d24edfc147ea38d2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Ja, jeg vet jeg trenger å komme meg ut og treffe andre, at det er bra for meg å dra på date. At verden er full av bra menn med gode kvaliteter. Samtidig føles det så feil, er jo bare eksen jeg vil ha. Så kan det bare ikke bli sånn. Vanskelig når man slites mellom følelsene og fornuften, og følelsene vinner gang på gang! Hadde vi bare ikke hatt det så bra sammen, og det ikke hadde vært så meningsløst at det ikke kan bli oss... Er vel kanskje et tegn på at vi ikke er helt feil, når vi ikke klarer å bryte med hverandre? Da må det vel være noe der. Slitsomt å på en måte være sammen og leve som et par, uten å ha status som kjærester. TS Anonym poster: 7cf5bc9a96028424d24edfc147ea38d2 jeg er i en litt lingnende situasjon selv.. Holder også på med eksen, og gjort det helt siden det ble slutt.. Men han kan ikke si noe om vi kommer til å bli sammen igjen eller ikke, han trenger tid osv... Vi blir nok lurt trill rundt her, man må bare bite i det og komme seg videre ,selvom man heller skulle ønske man kunne blitt påkjørt av en buss e.l...Ikke gå inn i noe forhold med han nye, men heller bare ta det sakte og kutt ut eksen helt.. du må nesten det om du vil komme deg videre... Anonym poster: b404845f18bae5f82d1346334c4afd8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå