Gjest frustrert Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Jeg er sammen med en mann jeg trives utolig godt sammen med.jeg slapper av og han er god psykisk støtte. vi snakker godt sammen og tiltrekningen er stor.men han er en mindre sporty mann og har dårlige gener.han springer til legen i ett sett og har sinneproblemer når jeg påpeker det.Noe av dette gjør at jeg ikke klarer å starte familie med ham.jeg føler magen sier meg jeg skal gå tilbake til eksen som er en bra mann på alle måter men hvor tiltrekningen er litt mindre. Er det dumt å tenke gode gener og en som er aktiv og har sunne interesser ovenfor det fysiske? Man vil jo ha litt av alt men.man vil også at en ung mann skal være sunn og sprek dersom han skal være far til dine barn.
Gjest anonym Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Jeg er sammen med en mann jeg trives utolig godt sammen med.jeg slapper av og han er god psykisk støtte. vi snakker godt sammen og tiltrekningen er stor.men han er en mindre sporty mann og har dårlige gener.han springer til legen i ett sett og har sinneproblemer når jeg påpeker det.Noe av dette gjør at jeg ikke klarer å starte familie med ham.jeg føler magen sier meg jeg skal gå tilbake til eksen som er en bra mann på alle måter men hvor tiltrekningen er litt mindre. Er det dumt å tenke gode gener og en som er aktiv og har sunne interesser ovenfor det fysiske? Man vil jo ha litt av alt men.man vil også at en ung mann skal være sunn og sprek dersom han skal være far til dine barn. Vil du være sammen med eksen igjen, eller bare ha han som far til dine barn?
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Har du egentlig følelser for noen av dem?
Gjest frustrert Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 Han vil ha meg tilbake..han vet visst virkelig hva han vil.jeg elsker han, kjæresten min er jeg forelsket i. Men det fins ikke mer tid igjen.et valg må tas.
Gjest frustrert Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 Og ja..jeg kunne tenkt meg et forhold med ham igjen.men jeg gikk jo fra han engang fordi forelskelsen gikk over.ung og dum, ettersom forelskelse går over til andre firmer etterhvert.nei ikke vet jeg...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 Tiden vår er lånt. Som et timeglass hvor sanden bare renner, til det ikke er mer sand igjen. Hva vi vil gjøre med tiden NÅ, er opp til oss selv da. Om vi vil kaste den bort eller bruke den fornuftig er et någet individuelt valg. Jeg leste en gang en på dødsleiet sitt si; "Lite visste jeg, at livet var de små øyeblikket i hverdagen som suste forbi, fordi jeg ville heller slappe av og ikke handle." Anonym poster: f11784acc57d18363fe0a8bf21766efe
Gjest frustrert Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 Så sant er det.og takk for innlegg.problemet blir vel at noen ganger må man ta valg man aldri kan reversere.spørs jo om det da er verdt det.hadde man kun fått garantier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå