Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker det mer her? Jeg vurderer å kvitte meg med min, når jeg ser at regningen er typ 500 kr faste avgifter og 50 kr forbruk i kvartalet... :P

Anonym poster: c887d16457ee71121ab5b4feb5e609a0

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Jeg har ikke brukt en fast telefon siden.. 2009, tenker jeg.

Hvis du liker det telefonnummeret du har med fasttelefonen så er det noen operatører som tilbyr greie abonnementer med minimal avgift, så vidt jeg vet. Hvis du ikke vil si opp abonnementet og miste nummeret er det en grei løsning.

Skrevet

Jeg kommer aldri til å ha fasttelefon... Jeg hadde det en periode i utlandet fordi jeg måtte for å få internett. Jeg brukte den telefonen ALDRI. Eneste jeg kjenner nå som fortsatt har fasttelefon er besteforeldrene mine.

Skrevet

Noen som bruker det mer her? Jeg vurderer å kvitte meg med min, når jeg ser at regningen er typ 500 kr faste avgifter og 50 kr forbruk i kvartalet... :P

Du har sikkert bredbånd?

Skaff deg iptelefon, mye billigere i bruk, og lave fastavgifter. Telefonnummeret kan du beholde. Ta en kikk på telepriser.no.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma og pappa har fasttelefon (de er i 50 årene). Pappa vil kvitte seg med den, men mamma tviholder:p

De jeg vet om som har fasttelefon er besteforeldre og noen av foreldrene til mine venner.

Jeg hadde ikke giddet å ha det.

Anonym poster: c0f24d0cd68c8a4f29e92d4b25b648b3

Skrevet

Hadde aldri giddet fasttelefon. Og hvis jeg kjenner noen som har det så ringer jeg heller til mobiltelefonen, for tenk om de ikke er hjemme? Sløseri med penger (:

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har ikke hatt fasttelefon siden jeg flyttet hjemmefra og det er nå ca 10 år siden. Kommer heller aldri til å skaffe meg det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri giddet fasttelefon. Og hvis jeg kjenner noen som har det så ringer jeg heller til mobiltelefonen, for tenk om de ikke er hjemme? Sløseri med penger (:

Det koster ikke penger om de ikke svarer da :)

Har mer eller mindre bestemt meg nå for at det blir kun mobil heretter.

Skrevet

Det koster ikke penger om de ikke svarer da :)

Har mer eller mindre bestemt meg nå for at det blir kun mobil heretter.

Mente at det er sløseri med penger å ha fasttelefon i det hele tatt. Ihvertfall hvis ingen ringer til den. (:

Skrevet (endret)

Mine foreldre har fasttelefon, men jeg kommer nok aldri til å ha det. Jeg snakker med min mor hver lørdag og da ringer jeg til henne fra Skype til fasttelefonen. Jeg har prøvd å si at det er gratis om de hadde svart på Skype også, siden min mor som regel sitter ved dataen likevel, men det er en terskel å gå over det der.

Det er mange nok som ringer dem og som de ringer til, så de kommer nok til å ha fasttelefon til de går bort eller til det ikke er mulig å ha det lenger.

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Mente at det er sløseri med penger å ha fasttelefon i det hele tatt. Ihvertfall hvis ingen ringer til den. (:

Jeg har kommet til samme konklusjon, og det gjør heller ingen ting at de innpåslitne meningsmålerne som regel bruker fasttelefonen. Spørs bare om de begynner å ringe meg på mobilen nå da...

AnonymBruker
Skrevet

Mange internettleverandører tilbyr fasttelefon inkludert. Mine foreldre betaler bare 25kr eksta i måneden for fasttelefon.

Anonym poster: f30d876ae595233e7f1befd4df9e3cc7

AnonymBruker
Skrevet

Mange internettleverandører tilbyr fasttelefon inkludert. Mine foreldre betaler bare 25kr eksta i måneden for fasttelefon.

Anonym poster: f30d876ae595233e7f1befd4df9e3cc7

Det er sant, men vi vet ikke hvilken type bredbånd ts har. Om h*n har fiber, kan h*n ikke benytte seg av bredbåndstelefon fra Telenor for eksempel.

Anonym poster: af12c2da93b3267365310942822ff557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...