Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette er feil kategori, men fikk ikke postet andre steder..

Jeg skal begynne å studere juss og har lyst til å kjøpe meg en vaio pc.. Men jeg er usikker på hvilken jeg skal velge? Pc'en vil nok bli mest brukt i studiesammenheng, men også fint om det er plass til bilder og musikk.

Håper noen har peiling :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med Vaio som trekker deg?

Anonym poster: ce3bfa1b39399c8028ae0d4c4aef6c61

Gjest Gjest
Skrevet

Fint design, og synes Sony er veldig bra

AnonymBruker
Skrevet

Okay. Jeg har ikke så veldig god erfaring med Sony egentlig. Men HP f.eks, burde du hvertfall styre unna, da batteriene deres blir ubrukelig på veldig kort tid. 1 - 2 år.

Men det du også må tenke på, er hva skjer om noe går gale med PCen en stund etter du har kjøpt den?

Alt av el og elektroniske produkter man kjøper i Norge, har man 5 års reklamasjonsrett på. Da er det litt viktig å vite at servicen man får i ettertid er god og ikke evig lang ventetid på.

Dell har en supergod service og kort ventetid.

Har du sjekket ut prisguide.no ? Her kan du spesifisere ønskene dine og de finner noen gode forslag til en veldig gunstig pris. Hvert fall om du ønsker å få den tilsendt til hjemmet eller jobben.

AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en sånn som skjermen kan snus 180 grader eller en vanlig laptop?

Gjest Gjest
Skrevet

Skal sjekke ut prisguiden :) dell kan også være en mulighet.

Vil ha en helt vanlig pc, trenger ikke være noe fancy som jeg kan snu skjermen rundt på, nei :) men utseendemessig likte jeg vaio sine, de som er helt classic

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville kjøpt iMac for å ha hjemme og iPad for å ta med på forelesninger hvis jeg skullle studert i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert nettbrett da ?

Overgangen kan kanskje bli litt rar, men når du er inne i det er det ganske hendig.

Man utvikler seg en egen form for touchmetode og, med én hånd bare. Om en vil da.

Gjest Gjest
Skrevet

Vurdert nettbrett da ?

Overgangen kan kanskje bli litt rar, men når du er inne i det er det ganske hendig.

Man utvikler seg en egen form for touchmetode og, med én hånd bare. Om en vil da.

Nettbrett med Evernote, Dropbox, Nozbe og Skriv er hva man trenger som student for å ha med seg på forelesninger.

Skrevet

Da den gamle pc´n streika (faktisk en sony vaio) fikk jeg låne en iPad til å ha med på forelesninger. For min del funka det dårlig, fikk ikke tid til å notere, når jeg lastet ned powerpointpresentasjoner kunne det plutselig mangle et lysbilde, og jeg syns skjermen ble for liten. Men alt er en vanesak, vaioer er fine og relativt lette å drasse med seg, noe som er veldig praktisk i studiesammenheng

AnonymBruker
Skrevet

Da den gamle pc´n streika (faktisk en sony vaio) fikk jeg låne en iPad til å ha med på forelesninger. For min del funka det dårlig, fikk ikke tid til å notere, når jeg lastet ned powerpointpresentasjoner kunne det plutselig mangle et lysbilde, og jeg syns skjermen ble for liten. Men alt er en vanesak, vaioer er fine og relativt lette å drasse med seg, noe som er veldig praktisk i studiesammenheng

Styr unna alt som Apple lager. De streiker rett som det er og spesielt når de skal "samarbeide" med andre produkter og filtyper apple ikke står for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...