Gjest Daniette Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det finnes noen her som kan anbefale en dyktig advokat som spesialiserer seg i barnefordelingssaker. Jeg er bosatt i Rogaland og innser at jeg trenger hjelp med en veldig vanskelig og komplisert sak. Jeg håper virkelig at noen har gode råd, før fortvilelsen tar helt overhånd...
Gjest Sørensen Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det finnes noen her som kan anbefale en dyktig advokat som spesialiserer seg i barnefordelingssaker. Jeg er bosatt i Rogaland og innser at jeg trenger hjelp med en veldig vanskelig og komplisert sak. Jeg håper virkelig at noen har gode råd, før fortvilelsen tar helt overhånd... Sjekk www.advokatenhjelperdeg.no. Her kan du finne de advokatene som kan barnefordelingssaker. Lykke til!
Gjest hjelp Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det finnes noen her som kan anbefale en dyktig advokat som spesialiserer seg i barnefordelingssaker. Jeg er bosatt i Rogaland og innser at jeg trenger hjelp med en veldig vanskelig og komplisert sak. Jeg håper virkelig at noen har gode råd, før fortvilelsen tar helt overhånd... Ove Sørskår i Stavanger. Han er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå