Gå til innhold

Sende melding eller "gi opp"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr nå i 1.5 måned. Vi har møttes flere ganger, og jeg har følt hele tiden at det er noe her..

Før helgen ble vi enige om å treffes i løpet av langhelgen, men ta det litt på sparket som det passet seg. Det var han som som lurte på om jeg ville og hadde mulighet. Jeg sa at det ville jeg, og sa når det passet best for meg. Etter det har jeg ikke hørt et pip. Jeg har jo veldig lyst til å treffe han, men synes også at det kanskje er hans tur til å vise initiativ. Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: 23c8c963505422118638879b452b7d89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send melding!

Anonym poster: 3112588c24212b9654fd5bdb8d9e204d

Skrevet

hø nå er nå virkelig helga passert, ville virkelig blitt skuffa hvis du har sittet å ventet på at dere skulle finne på noe i helga. Da hadde jeg ikke giddet å sende melding i dag.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

hø nå er nå virkelig helga passert, ville virkelig blitt skuffa hvis du har sittet å ventet på at dere skulle finne på noe i helga. Da hadde jeg ikke giddet å sende melding i dag.

'

Ikke jeg heller og jeg hadde heller ikke gadd å svare hvis han sendte melding senere i uken.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker han alt for godt.. Men synes jeg fortjener å ihvertfall få en melding om "er desverre busy i helga, men hva med til uka?". Eller bare "tror kanskje vi ikke passer så godt sammen"..

Anonym poster: 6b351e473fb726df7861289d1afa17d4

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker han alt for godt.. Men synes jeg fortjener å ihvertfall få en melding om "er desverre busy i helga, men hva med til uka?". Eller bare "tror kanskje vi ikke passer så godt sammen"..

Du fortjener en som møter deg i løpet av helga dersom han avtaler å møte deg i løpet av helga, hverken mer eller mindre. Og ja, en unnskyldning eller en forklaring er på sin plass nå.

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg ville sendt melding :) Så har du ihvertfall prøvd.

Skrevet

Er ikke noe galt i å sende en melding. Det er heller galt å sende typ tre på rad uten svar.

Dere hadde jo ikke noe definitivt planlagt, såå..

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Her hadde jeg ikke giddet å sende melding og ikke giddet å svare på melding heller. Du er åpenbart et greit tidsfordriv hvis ikke noe bedre skulle dukke opp. Noe bedre dukket opp, dermed ramlet du ut av interessesfæren.

Endret av Blondie65
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å sende noe. Og heller se hva han evt måtte skrive når han evt skulle skrive noe..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Det høres ut som en god idé. Jeg er selv borti en sånn, og det er vel tredke gangen dette skjer nå.... Eller så har vi den klassiske: "ringer deg i kveld" også ringer han aldri... det suger for jeg liker han så godt, men ja... det suger... fikk litt styrke av å lese tråden, så :rose: :) samtidig, som det gjorde meg skikkelig trist for skulle ønske at...

Anonym poster: adabd255171e050d3b1452778aab2aef

Skrevet

Hvordan gikk det TS?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det TS?

Jeg har ikke sent noe. Var lenge (høres jo ut som jeg har grublet på dette i årevis.. haha) fristet til å sende en "jeg vet ikke hva du tenker her, men enten kan vi kaste oss ut i ting eller avslutte det" kind a melding. Men jeg gidder ikke. Han sa vi skulle ta det litt på sparket, så joda. Vi hadde jo ingen avtalt avtale. Men om han hadde savnet meg, tenkt på meg eller whatever så kunne det jo godt an å sende en melding.

Så nope. Jeg forblir taus! Tause Birgitte :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rause Brigitte da! Det må du ikke være. Tause, mener jeg jo forsåvidt. Vær heller litt raus!

Hva om han går rundt og tenker det samme? Hva om han og, har lyst å ta sats etterhvert?

Går det for lang tid kan vel hele opplegget kanskje stagnere fullstendig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at det ikke skader å sende den ene mld ekstra, så lenge - som en lenger opp poengterte - det ikke blir tre mld ekstra. Hvis han ikke er interessert, så spiller det vel ingen rolle om du sendte den siste mld. Hvis han er interessert, men tenker litt som deg, så er det flott at du tar initiativ.

Du skrev forsåvidt at han foreslo å kanskje treffes, men at du nå venter på at han skal ta initiativet. Er det ikke din tur nå?

Anonym poster: 6ca59c1c481e027acd1cd3a89c801d73

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til at hvis du har allerede har lurt ham en gang, hvorfor skulle han ikke at tro du fikk lyst å gjøre det igjen?

Fool me once. =/

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til at hvis du har allerede har lurt ham en gang, hvorfor skulle han ikke at tro du fikk lyst å gjøre det igjen?

Fool me once. =/

Jeg lurt han? Hvor i alle dager tok du det fra?

Jeg har nå faktisk sendt melding.. Grublet over det, veide litt for og mot, og har nå spurt om han vil finne på noe i kveld. Så får vi se hva som skjer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurt han? Hvor i alle dager tok du det fra?

Jeg har nå faktisk sendt melding.. Grublet over det, veide litt for og mot, og har nå spurt om han vil finne på noe i kveld. Så får vi se hva som skjer..

Åh, så kos. Blir spennende å se hva som skjer da.

Og hvor jeg tok jeg det fra? Vet ikke jeg. Dere er jo så slu hele gjengen noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg bare supernervøs og småredd.. Tenk hvis han ikke svarer? Hvorfor er dette så skummelt? Og hvorfor er det så mye skumlere nå enn når vi var tenåringer?

GAD!

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig. Over og ut.

//TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...