AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Har vært sammen med typen min i 1,5 år nå og helt siden jeg har kjent han har han hatt skjult venneliste og bilder på Facebook. Ikke bare for meg, men for alle. Har sagt til han før at jeg syns det er litt spesielt at jeg ikke kan se det, men han har forklart det med at det alltid har vært sånn pga jobb osv. Han har sagt han skal åpne for kun meg, men har ikke skjedd hittil og jeg har ikke tenkt mer på det. I dag kommenterte en kompis av meg at det var utrolig spesielt at han skjulte det for meg.. Hva mener dere? Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d
Gjest Jøllis Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Jeg forstår han godt, jeg har også skjult venner og bilder. Hovedsakelig pga jobb (kanskje han jobber innenfor sikkerhetsbransjen, eller noe?). Har ikke lyst at folk snoker sånn, på hvem vennene mine er, og på bilder. Folk kan finne ut mye om en på Facebook. Synes ikke det er noe rart. Rarere at du reagerer på det egentlig.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Men at han har det skjult for meg som er kjæresten? Han jobber ikke innenfor sikkerhetsbransjen, men som leder i et salgsfirma. Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Men at han har det skjult for meg som er kjæresten? Han jobber ikke innenfor sikkerhetsbransjen, men som leder i et salgsfirma. Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d Han har skjult det for alle. Om han målrettet BARE skjulte det for deg, plutselig etter et år eller to sammen, samtidig som han begynte å jobbe overtid, trene mer, bytte ut garderoben og ikke alltid komme hjem, DA bør du reagere. Slapp av. Om du har veldig lyst, kan du alltids bare spørre om å få se via hans egen konto, da. Verre er det ikke. Anonym poster: 66288a038cf136e1bb6a950a8f410a2c 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #5 Skrevet 20. mai 2013 Han har vist meg før, eller dvs, jeg har tilfeldigvis sett det når han har sittet med facebooken åpen. har egentlig innfunnet meg med dette, helt til denne kompisen mente at det var høyst unormalt og mystisk og at han aldri hadde gjort noe sånt mot sin kjæreste.. i følge typen min hadde han fått beskjed fra tidligere sjefer at det var upassende med festbilder osv som alle vennene kunne se (han driver mye med networking og sånne ting og har mange av jobbrelasjonen på fb). Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 tror ikke det går ann å skjule det for alle uten om en. jeg har venne listen min skjult for alle. fordi folk ikke trenger å snoke i vennelista mi. Anonym poster: 24de15e2a134bfe89acd41f669a2ce29 2
CutieMe Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skjønner i grunn ikke helt poenget her. Det er tross alt bare Facebook vi snakker om her. Ja, det er uvanlig å ikke dele alle bilder med alle venner, og stort sett de fleste deler vennelista ut, men det betyr ikke at man må det! La oss si det på det her måten: Hvorfor skal du eller noen andre se vennelista? Den er da uansett helt sikkert ikke komplett. Selv har jeg flere venner som ikke engang har Facebook-profil. Trenger du virkelig å se absolutt alle bildene han har? Ingenting hindrer han fra å ha flere bilder andre steder... Riktignok synes jeg det er merkelig at han ikke kan dele bildene med alle. Er det snakk om festbilder og det ikke er akseptabelt offentlig, så... vel, da legger man de aldri ut heller. Alt på Facebook er slik jeg ser det pr. def. offentlig samme hva du setter under personverninnstillingene.
Thylacine Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 La han være, facebook er ikke alt. Savner den facebook-frie tilværelsen hvor ingen snek på deg på en nettside for å se igjennom vennelister og snoke på bilder.. Det er jo heller mer merkelig at ikke flere skjuler mer på facebook, jeg kan ofte søke opp personer eller gå inn på andre og lese på veggen og se alle bilder- enkelte ting jeg har fått med meg kunne vedkommende ha skjult bedre for alle og enhver. Og vips hørtes jeg vel ut som en veldig gammel og konservativ person.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 La han være, facebook er ikke alt. Savner den facebook-frie tilværelsen hvor ingen snek på deg på en nettside for å se igjennom vennelister og snoke på bilder.. Det er jo heller mer merkelig at ikke flere skjuler mer på facebook, jeg kan ofte søke opp personer eller gå inn på andre og lese på veggen og se alle bilder- enkelte ting jeg har fått med meg kunne vedkommende ha skjult bedre for alle og enhver. Og vips hørtes jeg vel ut som en veldig gammel og konservativ person.. Kan sterkt anbefale å deaktivere Facebook-kontoen! Jeg gjorde det for halvannen måned siden og det er en veldig deilig tilværelse. Anonym poster: 66288a038cf136e1bb6a950a8f410a2c 1
smilo Skrevet 20. mai 2013 #10 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen med å laste opp bilder til facebook om det ikke er for å dele dem med vennene. Hvis ingen skal se de hvorfor ligger de der da? At han skjuler vennelista er jo helt OK. 3
Gjest Eva Skrevet 20. mai 2013 #11 Skrevet 20. mai 2013 Hvorfor ha bilder inne på FB om han skal skjule dem? Her er noe muffins ja! Tror han bare har de åpnet for enkelte og blokker de for deg som er kjæresten og sikkert endel andre. Men at du som er hans kjæreste ikke får se dem, er meget betenkelig ja!
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #12 Skrevet 20. mai 2013 Men at han har det skjult for meg som er kjæresten? Han jobber ikke innenfor sikkerhetsbransjen, men som leder i et salgsfirma. Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d Hvordan kan du ta dette personlig..? Han startet å skjule dette før dere ble sammen, og hvorfor skulle han plutselig åpne det KUN fordi du er kjæresten? Sånn at du kan snoke liksom? sier ikke at det er målet ditt,men det er jo sånn det hadde virket hvis han må åpne vennelisten kun for deg. Dessuten sier ikke vennelisten noe. Selv om han er utro så skjønner ikke du det ved å se på vennelisten. men det med bilder syns jeg er rart ja..hvorfor laste opp sånn at ingen får se? Men hvordan vet du at bildene er skjult?
Gjest Katten. Skrevet 20. mai 2013 #13 Skrevet 20. mai 2013 Det er slettes ikke uvanlig ei noe å stusse over at noen skjuler det meste på facebook, da facebook ofte brukes til profesjonelt nettverksbygging.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #14 Skrevet 20. mai 2013 Han har vist meg før, eller dvs, jeg har tilfeldigvis sett det når han har sittet med facebooken åpen. har egentlig innfunnet meg med dette, helt til denne kompisen mente at det var høyst unormalt og mystisk og at han aldri hadde gjort noe sånt mot sin kjæreste.. i følge typen min hadde han fått beskjed fra tidligere sjefer at det var upassende med festbilder osv som alle vennene kunne se (han driver mye med networking og sånne ting og har mange av jobbrelasjonen på fb). Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d Denne kompisen din. Han har vel aldri vært interessert i deg vel? Høres ut som en intrigemaker. Anonym poster: faa251bb68cdb7a06653b4e7ceadcb49 2
JohnS Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 Har vært sammen med typen min i 1,5 år nå og helt siden jeg har kjent han har han hatt skjult venneliste og bilder på Facebook. Ikke bare for meg, men for alle. Har sagt til han før at jeg syns det er litt spesielt at jeg ikke kan se det, men han har forklart det med at det alltid har vært sånn pga jobb osv. Han har sagt han skal åpne for kun meg, men har ikke skjedd hittil og jeg har ikke tenkt mer på det. I dag kommenterte en kompis av meg at det var utrolig spesielt at han skjulte det for meg.. Hva mener dere? Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d Jeg gjør akkurat det samme. Vennelisten min er skjult, og absolutt alt innhold er skjult for offentligheten.I tillegg varierer det litt hvem jeg deler bildet og slikt med. Ikke alle på "vennelisten" min er faktiske venner, og derfor deler jeg gjerne private bilder kun med de som er reelle venner. Jeg føler rett og slett ikke noe behov for å dele alt med alle. Mange av innstillingene på Facebook er forøvrig så langt jeg har klart å finne begrenset til alt eller ingenting. Jeg kan altså ikke velge å dele vennelisten med én person og skjule den fra alle andre. I hvert fall gikk det ikke an når jeg satt det opp for lenge siden. Jeg synes egentlig du virker en smule usikker og snokete. Hva har du med hvem han har på vennelisten sin eller hva han deler og hvem han deler det med? Man må kunne ha litt privatliv også i et forhold, særlig når det gjelder denne typen parforholdsmessig uvesentlige ting.
Poserose Skrevet 20. mai 2013 #16 Skrevet 20. mai 2013 Er mange som ikke syns at facebook er hele livet og som verdsetter relasjoner i det virkelige liv høyere. Så han føler vel ikke noe behov for å dele bildene sine med gud og hverman. Betyr jo ingenting når han gjør sånn med alle. Han vet vel at han deler det han vil og bør med deg utenom facebook. Om han er leder er omdømme viktig og da skjønner jeg at han ikke vil at jobbforbindelser skal kunne se bilder og hvilke venner han har. Er det i det hele tatt mulig å åpne kun for en person? Kjæresten min er av denne typen, deler så lite som mulig, men han deler venneliste da. Vi er ikke kjærester på face engang fordi han føler at de som trenger å vite det vet det uten face. Siden jeg er litt care er det hans overbevisning som vinner frem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #17 Skrevet 20. mai 2013 Hvorfor ha bilder inne på FB om han skal skjule dem? Her er noe muffins ja! Tror han bare har de åpnet for enkelte og blokker de for deg som er kjæresten og sikkert endel andre. Men at du som er hans kjæreste ikke får se dem, er meget betenkelig ja! Han har bildene skjult for alle, og så vidt jeg vet har han aldri lastet opp noen bilder heller. Er snakk om bilder som andre har lagt ut av ham og tagget han i. Denne kompisen din. Han har vel aldri vært interessert i deg vel? Høres ut som en intrigemaker. Anonym poster: faa251bb68cdb7a06653b4e7ceadcb49 Jo, han er vel ganske interessert. Sa til han at jeg syns det var rart han reagerte på det, men da sa han bare at han ikke skulle blande seg og at han ikke skulle utdype hva han mente om forholdet mitt........ Akkurat. Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d
JohnS Skrevet 20. mai 2013 #18 Skrevet 20. mai 2013 Han har bildene skjult for alle, og så vidt jeg vet har han aldri lastet opp noen bilder heller. Er snakk om bilder som andre har lagt ut av ham og tagget han i. Det gjør jeg også. Hvis du prøver å opprettholde et seriøst ytre er det risikosport å automatisk publisere bilder du har blitt tagget i til alle. Et fyllebilde noen har tatt av deg hører ikke nødvendigvis hjemme hos en forretningskontakt.
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #19 Skrevet 20. mai 2013 Han har bildene skjult for alle, og så vidt jeg vet har han aldri lastet opp noen bilder heller. Er snakk om bilder som andre har lagt ut av ham og tagget han i. Anonym poster: 18419f1c91659d04f77f830ea36f359d Ser virkelig ikke problemet. Tror at kompisen din bare gjorde deg nervøs jeg
Kjempeliten Skrevet 20. mai 2013 #20 Skrevet 20. mai 2013 Usikker på om det går an å ha vennelisten og bilder synlig for bare en person? Spesielt hvis det er han som ikke har lagt ut bildene? Som noen sier over her, bilder kan fint finnes andre steder og. Så om han hadde hatt noe å skjule for deg så tviler jeg på at han hadde latt det være ute på facebook uansett. Drit i hva han kompisen din sier. Noen elsker å blande seg inn i forhold og så litt tvil for å få det bedre med seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå