Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at menn dater yngre og yngre kvinner jo eldre de blir. Er det sosialt akseptabelt at, la oss si en 25 år gammel kvinne dater en 45 år gammel mann? Hva tenker dere om dette? Erfaringer?

Anonym poster: 9447234f411e4f2a5bfaf20404eb5fba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: bd7b19d30aa4916db936f59e635bf754

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

vel jeg synes det er akseptabelt. men det gjelder vel ikke hva jeg sier side jeg er en av de damene som dater kun menn som er 10-15 år eldre enn meg...

Anonym poster: 0a4431ca0113512e8cd063c071658ae4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge begge er voksne og begge vil det er det vel ikke noe å henge seg opp i. La folk gjøre hva de vil.

Jeg tror man ikke forstår det før man er i den situasjonen at man innser at ekte, gjensidig kjærlighet er så vanskelig å finne at når man først finner den, så har ikke alder noe å si.

Anonym poster: c9ca96f7af413f3c62e4505e43e21826

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sosialt akseptert er det vel ikke, men tror ikke de bryr seg så mye om det.

Anonym poster: 34e50770618e167dffb58ccf3a43312e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke sagt at det er sosialt akseptabelt hvis den ene kunne være foreldre til den andre, men jeg ville ikke gått så langt og sagt at jeg bryr meg. Kanskje hvis det var noen som sto meg nært..Ser mange ulemper med slikt forhold for den som er yngre,dessverre.

• Liker 3
Gjest jente/dame
Skrevet

Jeg ser 10-20 år yngre ut enn jeg er, så passer meg bra! Men jeg faller ofte for yngre menn da, passer meg og bra ! :danse:

P.S : er ca 40. Har ingen rynker ( naturlig ) , samme kropp som da jeg var 19, ikke ett grått hår, må fortsatt vise leg osv...Gode gener, yeah!

Gjest Reza08
Skrevet

En aldersforskjell på 20 år når den yngste parten er 25 og den eldste parten er 45 går det fint. Det går forsåvidt 20-25 år til, men når hun/han har passert 70 år kan vel forskjellen merkes i større grad igjen. Da begynner den ene parten å bli gankse gammel, mens den yngste parten er relativt ung enda.

Kommer veldig ann på personen også da. En sprek person som følger med i tiden kan holde seg ungdommelig i lange tider utover gjennomsnittet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar det er en del fordommer mot slike par. Det er vel lett å tenke at den unge kvinnen er "golddigger" og at mannen er en "gammel gris". Har ingen erfaringer selv med eldre menn, men jeg har sett det og det virker normalt for de det gjelder. TS

Gjest BavianBror
Skrevet

Jeg ser 10-20 år yngre ut enn jeg er, så passer meg bra! Men jeg faller ofte for yngre menn da, passer meg og bra ! :danse:

P.S : er ca 40. Har ingen rynker ( naturlig ) , samme kropp som da jeg var 19, ikke ett grått hår, må fortsatt vise leg osv...Gode gener, yeah!

Kanskje du har samme aldringsprosess som asiatiske kvinner? Ta det med ro, alderen vil innhente deg også etterhvert.

asian-women-aging-process.jpg

• Liker 25
Gjest anonym
Skrevet

Alder er svært individuelt. Gener, livsstil...Se dere rundt. Noen er kjærringer når de er 25, noen er foxy når de er 45!

Det kommer ikke an på alderen, men personen!

Skrevet

Det er ikke alderen som teller, men personligheten! En 40-åring kan godt virke som en på 25, og omvendt spør du meg da!

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg antar det er en del fordommer mot slike par. Det er vel lett å tenke at den unge kvinnen er "golddigger" og at mannen er en "gammel gris". Har ingen erfaringer selv med eldre menn, men jeg har sett det og det virker normalt for de det gjelder. TS

Dette er da ikke bare fordommer. Alle menn over 40 som sikler etter mer enn 10 år yngre kvinner, er ekle, gamle griser. Den unge kvinnen er oftest et offer, men hun kan også være kjøpt og betalt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er da ikke bare fordommer. Alle menn over 40 som sikler etter mer enn 10 år yngre kvinner, er ekle, gamle griser. Den unge kvinnen er oftest et offer, men hun kan også være kjøpt og betalt.

Det ene paret jeg vet om der kvinnen er 25 og mannen er rundt 40, virker ikke som kjøpt og betalt akkurat. De hadde kjent hverandre lenge og møttes i menigheten. Ved første øyekast så de ut som de var omtrent samme alder... De har et barn sammen og jeg trodde kvinnen var mye eldre enn 25, trodde aldri i verden hun skulle være yngre enn meg feks. Jeg tror ikke alderen definerer hvor moden en person er. TS

• Liker 4
Skrevet

Hehe, bitter? F.eks ei dame på 27-28-29 finner seg en på 42 er et offer? Forklar..

• Liker 9
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, bitter? F.eks ei dame på 27-28-29 finner seg en på 42 er et offer? Forklar..

Ei på 28 som finner seg en på 42, er som regel et offer for mannsgrisens uhederlige hensikter. Slike menn misbruker unge kvinner til egen forlystelse. Om 10 år er hun fortsatt ung, mens han er på vei ut over sidelinjen. I parforhold skal det være gjensidighet og likestilling på alle måter. Dette lar seg ikke gjøre med en slik konstellasjon, i hvert fall ikke over tid.

Gjest anonym
Skrevet

Ei på 28 som finner seg en på 42, er som regel et offer for mannsgrisens uhederlige hensikter. Slike menn misbruker unge kvinner til egen forlystelse. Om 10 år er hun fortsatt ung, mens han er på vei ut over sidelinjen. I parforhold skal det være gjensidighet og likestilling på alle måter. Dette lar seg ikke gjøre med en slik konstellasjon, i hvert fall ikke over tid.

Jeg er dame, og synes du er altfor aldersfiksert! Hvis du ser deg rundt , er det stor forskjell i alder. Noen er unge selv om de er 40-50, andre mer satte! Ei på 25 kan ha høy kjærring faktor, med mann, barn og stasjonvogn. Ei på 45 kan være singel og HOT ! Synes noen eldre menn passer med yngre damer, dvs de er yngre i alder, men kanskje kjærring allikevel! Eller ung som ei i 20 årene og kan være. Synes og noen eldre damer passer med yngre menn. Dette med alder er som sagt veldig individuelt!

Og husk en ting alle sammen : man faller ikke for alderen til personen , men personen! Det bør jo være det vesentlige her...

AnonymBruker
Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: eb052489bd8faccabb6c355c316e2eaf

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke akspetabelt av 45-åringen, men av 25-åringen. Suck it up gamle damer. Menn vil ikke ha dere lengre. De reiser til ser til utlandet eller til den yngre garde for å få kone. Så lenge det er innenfor lovens grense er det fult akseptabelt og forståelig.

Skrevet

Det er ikke akspetabelt av 45-åringen, men av 25-åringen. Suck it up gamle damer. Menn vil ikke ha dere lengre. De reiser til ser til utlandet eller til den yngre garde for å få kone. Så lenge det er innenfor lovens grense er det fult akseptabelt og forståelig.

BULLSHIT! Har alltid likt eldre damer, så dine utsagn gjelder ikke alle menn. Mange jeg kjenner faller for dama, og hun kan være 25, 30 ,45 ,55! Typisk mannsjåvinistisk utsagn, som gjerne ser mye eldre ut enn du er også, derfor må du ha ei ung så du får litt selvtillit. Tips: jobb heller med selvbildet!

Hilsen Mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...