Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig bestemt meg for å bruke tiara. Jeg vil ikke betale så mye som det koster på brudesalong. Har ikke funnet noe særlig i andre butikker, så jeg tenkte at jeg kunne bestille noe på nettet.

Jeg har prøvd å finne norske nettsteder, men har ikke funnet så mye der heller. Hva kan dere anbefale meg å gjøre? Sender alle utenlandske nettsider til kunder i Norge, og er det trygt å kjøpe der? Vet alt for lite om dette. :-? Trenger litt råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange utendlaske nettsider som sender til norge..

De har mange fine tiara på glitter også..

Skrevet

Jea skrev:

De har mange fine tiara på glitter også..

Har vært hos Glitter i Bergen. De hadde ingenting. Arts and Crafts hadde et stk tiara, som ikke var den typen jeg skulle ha. Og Bella Donna hadde noen få. Ikke mye å skryte av.

Skrevet

Vet du hva du er ute etter da, sånn stilmessig?

Skrevet
Vet du hva du er ute etter da, sånn stilmessig?

Jeg skal ha en helt enkel en med ivory perler. Jeg har kort hår og skal kun ha en liten tiara uten slør. Dessuten skal vi ha et lite og enkelt bryllup, så det må ikke bli for mye "stash".

Skrevet

Det finnes en del parfymerier som har (godt) utvalg av bijouterier også!

Så se under bijouterier på gule sider, eller hør innom parfymeriene der du bor. Du kan jo bli overrasket! :-)

Skrevet

Du kan jo prøve å lage en selv..? :)

Jeg kjøpte min i en brudebutikk, men nå har jeg akkurat hjulpet en venninne med å lage to tiaraer. En til henne og en til brudepiken hennes.. De ble slettes ikke så gale.. :) Ikke ble de dyre heller.... :)

Også får du den akkurat som du vil ha den....

Skrevet

www.tiaratown.com, og www.uniquewedding.com sender begge til Norge.

Vet ikke om de har akkurat typen du er ute etter men...

Theresef

Skrevet

Jeg kjøpte meg på glittet i Køben til 200.- så jeg er knallfornøyd jeg.

Skrevet

www.affordablebride.com har mange lekre tiaraer!

Skrevet

Prøv å kjøp på ebay. Der er det mange nydelige tiaraer som blir lagt ut for salg. Jeg kjøpte der og er strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...