Gå til innhold

Billig hotell ved Trondheim Sentralstasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det billige hoteller ved Trondheim Sentralstasjon ?

Og hvor langt sånn ca ligger det fra stasjonen ?

kan noen anbefalle ?

Anonym poster: 9df17d3adb2974e613045ade60f12fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jo ikke Trondheim uoverkommelig stort uansett, så et hotell lengre inn i sentrum kommer du deg til på 5-10 min.

Det billigste jeg vet om er comfort(?) hotell Lipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det nærmeste hotellet er Rica Nidelven Hotell.. Ikke så veldig billig, men har vunnet kåringen flere år på rad med å ha Norges beste hotell frokost :) Som ble sagt i innlegget over er ikke Trondheim sentrum så stort, så alt er i gå avstand fra sentralstasjonen.. Men det nærmeste er Rica Nidelven.. Ligger rett ved siden av stasjonen.. Går du over blomsterbrua (som er rett utenfor hotellet) er du plutselig på solsiden :) Regner med at du kommer med fly til Trondheim..? Flybussen stopper bla ved det nye Petter Stordalen hotellet, Clarion som ligger på pirterminalen..

Anonym poster: fcf3ac91ea15bf10005c59abd0ddc11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

P-hotels brattøra er vel strengt tatt enda nærmere stasjonen enn rica nidelven.

HVis pris er viktigst ville jeg sammenlignet de med chesterfield (best western), gildevangen (thon) og bakeriet (choice)

Anonym poster: 88b5f5a2ccc4c4b61b65194f73a6b6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Chiquita; lipp er city living nå tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-hotels brattøra er vel strengt tatt enda nærmere stasjonen enn rica nidelven.

HVis pris er viktigst ville jeg sammenlignet de med chesterfield (best western), gildevangen (thon) og bakeriet (choice)

Det visste jeg ikke.. Flyttet fra Trondheim i 2010, så det er bygd etterpå.. Men jeg ville uansett bodd på rica Nidelven.. Tar vel 2 min lengre å gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det visste jeg ikke.. Flyttet fra Trondheim i 2010, så det er bygd etterpå.. Men jeg ville uansett bodd på rica Nidelven.. Tar vel 2 min lengre å gå..

Det er jeg enig i, men siden det virker som TS setter pris høyt, blir nidelven litt usannsynlig. Eksempelvis ligger P-hotels til 695,- mens Nidelven er på 1495,- i natt. (booking.com, 1 person, 1 natt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-hotels er bra standard for en billig penge. Er ingen frokost å skryte av, men for de som skal ut på livet passer det nok uansett godt med maten i en pose på døra :P Rene og fine rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Comfort hotellene i Trondheim er billig. Comfort Hotel Trondheim har god frokost. Bruk Choice sin lavpriskalender så hvis du er heldig, får du en overnatting til 399kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ser helt til høyre vegg i vegg med hotellet ER Trondheim sentralstasjon. Nærmere kommer du ikke :)

5215300_29_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...