AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Jeg var på date i dag med en jeg har skrevet med et par uker på nettet. Vi hang sammen i over tre timer. Gikk litt rundt i en park og satt på en benk og snakket ganske lenge. Holdt hender og holdt rundt henne, og hun hadde ikke noe imot det, så da er det vel ganske klart at hun likte meg, siden hun også var sammen med meg såpass lenge. Det er vel heller ingen hemmelighet for henne at jeg likte henne, så da lurer jeg på om det ikke bare er tull å følge den såkalte "tredagersregelen" som sier at man skal vente med å ta kontakt i tre dager etter første date. Hva sier dere? Anonym poster: e47837003ce0bdeff9cb5e9084e82417
Marionette Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 For min del er tredagersregelen bare tull! ... Men pass på så det ikke blir masete heller Dette er en hårfin balansegang! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Å følge tredagersregelen slavisk er noe KleinStein-aktig. Det burde ikke være nødvendig. Om du liker henne, kan du ta kontakt når du føler for det. Og skulle det være for tidlig (for henne), er hun ikke typen din som faller for din naturlige oppførsel. Anonym poster: a3a9ecf0ed502134f1b5b40ae5f1bfd2
Skatt Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Hvis hun liker deg og hun er som meg synes hun det er helt toppers når hun skjønner at du er en fyr som hopper i sånne teite regler som 'tredagersregelen'. Vær deg selv og kjør ditt eget løp. Eneste som kan være litt skremmende er om du blir for på, men der er jenter forskjellige, så der må du bare føle deg frem. Lykke til!
For the ladies Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Fikk spørsmålet i dag etter å ha truffet ei for første gang i går om jeg kunne tenke meg å se henne igjen. Synes bare det er fint jeg, for da vet jeg at hun er interessert ihvertfall. Og etter jeg svarte vet hun det samme =) 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 Hvis fyren venter i 3 dager tenker jeg at han ikke er veldig interessert.
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 "Hei. Jeg kunne godt ha tenkt meg å bli bedre kjent med deg. Har du planer for uken?" Send i dag.
Gjest Nefertiti. Skrevet 20. mai 2013 #8 Skrevet 20. mai 2013 Jeg var på date en gang, og hadde det riktig så hyggelig. 2 min etter at jeg hadde tatt farvel med han tikket det inn en sms. Jeg svarte ikke på den med en gang, fordi jeg snakket i telefonen. Da jeg var ferdig å snakke i telefonen hadde jeg fått 4 sms av typen "dette var hyggelig:)", "syns du ikke? ", "Hallo??" "Skjønner ikke hva jeg gjør feil Får meg aldri kjæreste jeg". Ekstremt usjarmerende opplegg. 8
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 Jeg var på date en gang, og hadde det riktig så hyggelig. 2 min etter at jeg hadde tatt farvel med han tikket det inn en sms. Jeg svarte ikke på den med en gang, fordi jeg snakket i telefonen. Da jeg var ferdig å snakke i telefonen hadde jeg fått 4 sms av typen "dette var hyggelig:)", "syns du ikke? ", "Hallo??" "Skjønner ikke hva jeg gjør feil Får meg aldri kjæreste jeg". Ekstremt usjarmerende opplegg. Fnis. Det motsatte eksempelet på tredagersregelen. 5
Pinkee Skrevet 20. mai 2013 #10 Skrevet 20. mai 2013 Gi F i alle regler, unntatt god folkeskikk. Send henne en melding i dag, "takk for i går, var så koslig, håper vi kan møtes igjen". Får du da positivt svar tilbake, så er det bare å foreslå nytt møte, feks på onsdag. Da har du holdt 3dageren og
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mai 2013 #11 Skrevet 20. mai 2013 1-2 dager holder i massevis. Du kan også takke for en koselig date samme kveld
momo Skrevet 20. mai 2013 #12 Skrevet 20. mai 2013 Send melding i dag. Synes den 3 dagers regelen er utrolig teit. Sender selv melding har jeg hatt en koselig date. Og da innen 1 døgn. Får ikke jeg melding før etter 3 dager, tenker jeg at han er ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #13 Skrevet 20. mai 2013 Aldri send henne en melding på samme dag. Tror det blir altfor masete. 1-2 dager etter er grei nok tid å vente. Anonym poster: 1cdacd549d16b454677480004898318c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #14 Skrevet 20. mai 2013 Jeg tenker at nå som vi er omringet med duppeditter som gjør det enkelt å holde kontakten, så er det bare dumt å vente så lenge med å sende sms. Synes ikke oe om å måtte vente i flere dager på en melding fra typen, når jeg vet at han har hatt muligheten til å sende den når som helst. Og om det tar så lang tid som 3 dager, ja da er det ikke sikkert jeg gidder å svare engang. Jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å vente på en fyr som spiller spill. Anonym poster: 640e4d1f5bd83d70fe5f87685b31a92f 2
Sarianne Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 Jeg er enig, hvis en fyr venter 3 dager på å ta kontakt så er han ikke kjempeinteressert, eller jeg legger merke til at det går 3 dager og tenker at han følger den regelen hehe. Bare send en meldig om at det var hyggelig og at du kunne tenkes å møtes igjen. Jeg hadde likt det og jeg er vanligvis en sånn som ikke liker at fyren blir for ivrig for tidilg.
Gjest Nefertiti. Skrevet 20. mai 2013 #16 Skrevet 20. mai 2013 Fnis. Det motsatte eksempelet på tredagersregelen. Ja, veldig! Det gjelder å finne den gylne middelvei 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2013 #17 Skrevet 20. mai 2013 Hvis fyren venter i 3 dager tenker jeg at han ikke er veldig interessert. Det samme tenker jeg.
Gjest Sjøhesten Skrevet 20. mai 2013 #18 Skrevet 20. mai 2013 Smi mens jernet er varmt. Ingenting er bedre enn selvsikre gutter som vet hva de vil ha og ikke er redd for å vise det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #19 Skrevet 20. mai 2013 Kjedelig. Hun sier hun har kjempelyst til å møte meg igjen, og sender meldinger flere ganger om dagen og flørter og vil høre hvordan det går. Men av praktiske årsaker kan vi ikke møtes på tre uker. Jeg sa jeg gledet meg til å se henne igjen neste gang vi har anledning, men da svarte hun "ja! men jeg kan ikke love noe ennå, for jeg skal møte et par andre i mellomtiden." Det er jo flott at hun er ærlig, men jeg er selv sånn at jeg liker å holde meg til en av gangen. Og da blir det litt feil, på en måte, om jeg selv bare skal være ett av mange av hennes prosjekter. Hvordan ville dere reagert? Leker like barn best, også i datinglivet? Anonym poster: e47837003ce0bdeff9cb5e9084e82417
Purple Basil Skrevet 20. mai 2013 #20 Skrevet 20. mai 2013 Høres ikke ut som at hun er særlig interessert når hun treffer andre samtidig.. Jeg ville nok gått videre jeg, "kan ikke love noe" er ganske slemt å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå