momo Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Hjelp!!!!!!!!!!!!!! Jeg har nå vært syk i en uke og har derfor gått med alt håret opp i hestehale og ikke orket og gjøre noe med det. Så nå er det så flokete at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ganske langt og tykt hår og nå er alt håret i en eneste stor floke, som går inntil hodebunnen nesten overalt. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre, helst uten og klippe håret. Samme skjedde for 7 år siden og og da klipte jeg av mesteparten av det flokete håret. :-) :-)
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Har du hårkur/balsam og en grovtannet kam? I så fall ville jeg vætet håret med lunkent vann, klæsjet i en masse balsam/kur og gått forsiktig til verks med kammen, som må være grovtannet, ellers mister du håret. Fungerer på mine grusomme floker som kommer nå og da. Ellers kan børsting med en tett børste, seksjon for seksjon fungere. Men jeg tyr heller til den våte og klissete måten å gjøre det på. All Soft Heavy Cream fungerer som fy til dette. Har jeg gjort dette før? Jepp.
momo Skrevet 6. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2004 Hvor får man kjøpt denne kremen? Og hva er prisen. Skulle gjerne gjort det i dag, sånn så jeg kan gå ut i morgen uten skaut på hodet. :-) :-)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Tipper alle typer hårkur funker som bare det.
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Eller natusan kids balsamspray, spray på, flokene blir lettere å gre ut. (Heh, hørtes nesten ut som reklame! )
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 All soft heavy cream kan kjøpes på vår alles kjære www.lookfantastic.com , men jeg tror absolutt all hårkur eller litt feitere balsam kan gjøre susen med flokene. Litt sent å tipse om nå kanskje? Håper det ordner seg med flokene da, det er så pyton å gå med svære klaser på hodet.
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Dette vet du vel, men bare sånn for sikkerhets skyld: Begynn å gre/børste i tuppene, og ta litt hår av gangen, ellers ødelegger du det fullstendig. Hvis håret ditt er veldig slitt floker det seg forresten lettere. Lurt å stusse det med jevne mellomrom, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå