Gå til innhold

Klarer ikke flørte :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sinnsykt dårlig på flørting. Jeg har så "lite behov for en mann" og føler det nesen som et svakhetstegn å vise interesse for noen. Er nok litt miljøskadet etter 5-6 år som single.

Begynner å tenke at jeg kunne ha tenkt meg en kjæreste etterhvert, men jeg klarer ikke være søt og sjarmerende :P Klarer bare å være arrogant og likegyldig... Var flink til å flørte da jeg var yngre, tror jeg, men nå er det en barriere som hindrer meg :s

Noen som har noe flørtetips til meg?

Anonym poster: 3bb8502cb102ace45cfef027c1c93b37

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli mindre KleinStein..

Og bare vær hyggelig og genuin når du snakker med noen. Vis interesse og smil og vær glad.

Utover det - skal det visst nok være et par triks for å få en jente til å like en.

Først av alt, motta en gave fra henne. Det betyr emosjonelt langt mer å gi en gave, enn å motta en.

Så var det vel å kle seg i rødt. En sterk og klar farge, som betyr varme og godhet. Også kan det hjelpe om du sørger for at hun har en nær varmekilde. F.eks en varm kaffekopp i hende, så vil hun underbevisst assosiere deg som en varm person visst nok.

Anonym poster: 174f392eb4c87871d46810cb5aff8e63

Skrevet (endret)

jaja, hvis TS er lesbisk, så er jo dette strålende råd du gir, AB ! :klappe:

Endret av Gamerfrue
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Funker sikkert begge veier da! :)

AnonymBruker
Skrevet

Bli mindre KleinStein..

Og bare vær hyggelig og genuin når du snakker med noen. Vis interesse og smil og vær glad.

Utover det - skal det visst nok være et par triks for å få en jente til å like en.

Først av alt, motta en gave fra henne. Det betyr emosjonelt langt mer å gi en gave, enn å motta en.

Så var det vel å kle seg i rødt. En sterk og klar farge, som betyr varme og godhet. Også kan det hjelpe om du sørger for at hun har en nær varmekilde. F.eks en varm kaffekopp i hende, så vil hun underbevisst assosiere deg som en varm person visst nok.

Haha!!

....takk?

AnonymBruker
Skrevet

Haha!!

....takk?

He he, jeg klarte jo å overse at du selv var en jente som trengte tips. :)

Men ja, nei, jeg vet ikke jeg. Følg det første avsnittet så går det sikkert fint uansett. Bare husk å gjemme de indre KleinStein-hemningene dine. Det er ingenting som er galt eller riktig, så lenge du oppnår en god og hyggelig kontakt.

Skrevet

Er ikke alle som ønsker søt og uskyldig. Men å være frekk og spydig blir kanskje litt over the topp igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle som ønsker søt og uskyldig. Men å være frekk og spydig blir kanskje litt over the topp igjen :)

Pleier ikke være frekk og spydig da, heller kanskje litt sarkastisk :)

Men jeg føler nesten at jeg noen ganger skal være så selvstendig og likegyldig at det blir litt som en påklistret og uekte rolle... Klarer ikke å slippe den indre meg løs :P.

Fra venner får jeg høre at jeg er veldig ekte, så det er bare med gutter jeg er interessert i jeg er sånn rundt.

Skrevet

Haha, litt samme problem som jeg har. Jeg klarer fint å flørte med gutter jeg IKKE er interessert i, men når det kommer til de jeg faktisk liker, forsvinner alt som heter flørting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...