AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Hei! Har et par spørsmål jeg sitter igjen med og trenger litt hjelp. I oktober 2012 hadde jeg en MA i uke 17. Etter dette ble jeg og mann redde for å prøve igjen, men bestemte oss for to mnd siden at nå var tiden inne. Vi traff blink og fikk positiv test. To uker etter positiv test fikk jeg ekstreme smerter i underlivet/magen, og kjempeblødninger. Dro da til legen og fikk beskjed om at jeg hadde hatt en SA i uke 6. Det jeg nå lurer på er om det er en større sannsynlighet for at det denne gangen vil gå bedre dersom vi prøver igjen? Og er det ingen hjelp man kan få av legen etter å ha mistet to ganger? Har tidligere vært godt fornøyd med min fastlege, men han virker ha ekstremt lite peiling innenfor akkurat dette feltet, for når jeg spør han om råd og veiledning har han nesten ikke noe å komme med. Er det noen her inne som har mistet to ganger og opplevd at det går bra tredje gang? Evt. dårlig tredje gang også? Finnes det ingen spesialist eller noen medisiner eller alternativ behandling som kan gjøre at det går bra denne gangen? Kjenner at det blir forferdelig tungt om vi skulle miste igjen. Både for meg og mann.. Setter pris på alle råd/erfaringer! Anonym poster: 12ad52361dbb4bc2e5dddf616c87a080
Yesterday Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg ville tatt det opp med fastlegen igjen, siden dere mistet i uke 17 og igjen senere kanskje dere kan få en utredning av en spesialist. Jeg har mistet en gang men jeg vet om de som har mistet 2-3 ganger men etter det fåt flere barn. Noen ganger mister man fordi det er noe galt med en av foreldrene, andre ganger fordi det tilfeldig var noe galt med barna. Kanskje dere kan bli utredet for å finne ut om det er noe med dere eller bare uflaks. Men jeg vet ikke om man automatisk har krav på utredning etter å ha mistet "bare" 2 ganger. Lykke til! Endret 20. mai 2013 av Yesterday
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå