Gå til innhold

merkelig melding fra mannen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det som gjorde meg mistenksom var det som stod, men spesielt at den var sendt på det tidspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg syns det var en strålende ide å legge dette spørsmålet ut på kg, vi kjenner jo alle mannen din og vet hva han tenker til enhver tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var en strålende ide å legge dette spørsmålet ut på kg, vi kjenner jo alle mannen din og vet hva han tenker til enhver tid...

Det er vel kanskje mer at hun lurte på om hva vi syntes om meldingen? Om vi hadde blitt mistenksomme av den. Kanskje hun var redd for at hun overreagerte og derfor ville høre med fler om hva de mente, og se om de var enige at det var en litt rar melding, eller at hun faktisk bare overreagerer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør! Ingen andre kan forklare hva han mente med den. Å hvis du for alvor mener det ikke er vits i å spørre, så kanskje du bør spørre deg selv om forholdet er helt riktig for tiden,

eller om noe er fløyet med en ivar-ballong, slik at dere sitter igjen som to kleinsteiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei

inatt jobbet min mann nattskift.Jeg hørte imidlertid at han kom hjem tidlig(de kan noen ganger avslutte tidlig hvis det ikke er noe som skal gjøres.

neste morgen hadde jeg fått en melding fra han hvor det sto "would you like to do something nice on alex?"og den var send til meg kl 02.på natten.

Meldingen gir ingen mening for meg?

hva hadde dere tenkt?

Har ikke tatt det opp med han enda...

Jeg hadde tenkt at han drev og avtalte med utenlandsk prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde blitt veldig mistenksom.... Skinner skitten oppførsel lang vei! Spesielt med den krameaktige måten han plutselig snakker engelsk med broren sin og forklarer deg grunnen..... Nei, sånne gutter har jeg vært borti før!

Stol på magefølelsen din TS, man har instinkter av en grunn! Bare mennesker som er dumme nok til å ignorere instinktene sine..

Anonym poster: 9a311f0b998543471b876ccb684935a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det egentlig hørtes litt ut som en autocorrect jeg.

"would you like to do something nice on alex (Ukedag)? (min mobil endrer hvert fall ord til helt andre ord som ikke har lignende bokstaver eller lengde en gang, og samme hvor mange ganger jeg skriver midt ord så hopper den bare over til feil i det jeg trykker videre)

Kanskje den var til deg, kanskje den var til en annen. Men snakk med han og hør hva det var for noe. Det er egentlig ganske lett å se om noen lyver også.

Endret av Kiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror nok meldingen var ment til noen annen.

Om det var til en kompis eller om det var til en annen dame er vel en annen sak.

Tipper at det er snakk om å møtes på det utestedet.

Anonym poster: b15683997976392f216ee71f5c160a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporinger omkring ord og uttrykk er fjernet fra tråden.

Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at denne mannen har aner i Vågå? Der sier og skriver de så mangt, men mener noe helt annet... :klo:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

definitivt ugler i mosen. Hadde nok tenkt at han sendte den feil og at den egentlig var tiltenkt en prostituert eller noe..Du sier det ikke nytter å spørre ham og det sier vel sitt om forholdet...Følg magefølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh herlighet, mye mørk synsing her. Spør han, eller sitt og gruble. Du får ikke så mye konkret ut av et forum på KG når det gjelder sånne ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger det å være en prostituert kun fordi han skrev engelsk? Kan det hende at han snakket med en kollega og at de begge var på vei hjem fra jobb og visste at den andre var våken fortsatt? Det kan det være mange forklaringer, så det er ikke vits å anta det verste med en gang.

Spør han hva han mente med meldingen, enklere er det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...