Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en gutt sier til del deg at du er vakker, eller at du bare blir vakrere og vakrere, er det grunn til å ta slike komplimenter mer seriøst enn feks. "sexy", "digg" osv., etterfulgt av en hånd på et "upassende" sted?

Anonym poster: 78a5b3e1623ca1da6093c49a4eff453d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mjo mja, måten han snakker på beviser bare hvor dannet han er, så jeg ville tatt personen mer seriøst. Folk som stikker hender på upassende steder får seg en passende dask i fjeset. Det er ikke kompliment, det er grafsing. Æsj

• Liker 1
Skrevet

wait... what? Jeg hadde IKKE tatt fyren seriøst hvis han hadde grabba meg på et upassende sted !

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis en gutt sier til del deg at du er vakker, eller at du bare blir vakrere og vakrere, er det grunn til å ta slike komplimenter mer seriøst enn feks. "sexy", "digg" osv., etterfulgt av en hånd på et "upassende" sted?

Jeg mistenker det er veldig avhengig av både alder, typen mann og uttrykket hans når han sier det.

For egen del ville jeg absolutt tatt komplimenter som fortalte at han synes jeg er vakker som meget seriøse.

Grunnen til dette er nok at vakker er det ikke mange som er i min verden og det er et ord jeg svært sjelden benytter om noe menneske fordi det skal så uendelig mye til for å gå fra å være pen til å være vakker.

Den andre meoden du beskriver er enten av den typen 'kompliment' som kan gi en iskald skulder og et frysetørret blikk som resultat om jeg ikke kjenner ham godt.

Alternativt tas det som en ren spøk grunnet ordvalget, og forstås som "jeg er kåt".

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Helt avhengig av kontekst og mannen. Jeg tar ikke komplimenter mer seriøst bare basert på ordvalget, til det har jeg møtt litt for mange menn med glatt tunge. Men i ditt eksempel ville nok tafsingen ødelagt, forutsatt at det ikke var noen jeg likte å bli tafset på av.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nysgjerrig; hva/hvor er et upassende sted?

AnonymBruker
Skrevet

Huff, han må jo ikke være så KleinStein.

Å grafse til seg på upassende steder burde aldri være akseptert. Men vedrørerende komplimenter, så kan man jo alltids være selektiv. "Sexy" og "Digg" passer ofte bra i noen sammenhenger, men vakker og nydelig f.eks, passer gjerne bedre i andre sammenhenger.

Anonym poster: 0d886fe6a88236724cd050283034dbd1

Gjest Lille-pus
Skrevet

Godt spørsmål.

Svaret vil nok være meget kvinneavhengig og dessuten situasjonsavhengig tenker jeg.

.

Om jeg kjenner deg, og kjenner deg godt som en bra fyr og en god kar, så vil det være en helt annen definisjon på upassende steder enn dersom jeg ikke kjenner deg og du kommer ravende bort rett før stengetid, bælmer ut av deg et forsøk på et kompliment med snøvlende tunge, svømmende blikk og ukontrollert gange.

Da er alle, absolutt a-l-l-e, steder upassende steder.

Dog vil forsøk på å smyge hånden langt oppunder skjørtet, 'prike rundt' etter anus eller klype meg i puppene på offentlig sted alle bli definert som upassende.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Vakker bruker jeg vel når jeg synes hun ser veldig pen eller fin ut. Sexy, digg osv er vel mer når jeg er kåt og vil ha meg noe :P

Skrevet

Alle steder er upassende dersom det er en fremmed. Jeg hater at folk invaderer komfortsonen min, der slipper jeg bare inn mine nærmeste venner. Hvis det er en venn så kommer det an på hva hvordan forholdet vårt er. Hvis du spør mer spesifikt, så kan jeg svare mer spesifikt :)
AnonymBruker
Skrevet

Helt avhengig av kontekst og mannen. Jeg tar ikke komplimenter mer seriøst bare basert på ordvalget, til det har jeg møtt litt for mange menn med glatt tunge. Men i ditt eksempel ville nok tafsingen ødelagt, forutsatt at det ikke var noen jeg likte å bli tafset på av.

Det kom kanskje ikke tydelig frem, men de gangene han har kalt meg vakker eller sagt at jeg blir vakrere og vakrere, har det ikke vært tafsing. Da har det vært kjærtegn på andre måter som blant annet stryk på kinnet... De gangene det har vært komplimenter som "digg". "Sexy" osv., har han gjerne "understreket det" med en hånd på rumpa mi. Jeg liker fyren jeg, så jeg klager ikke, men så synes jeg jo det er veldig hyggelig at han har kalt meg vakker også, fordi det i mitt hode ikke er noe man strør om seg med hvis man ikke mener det. Er det sannsynlig å tro at han anser meg som mer enn bare knullbar?

AnonymBruker
Skrevet

Det kom kanskje ikke tydelig frem, men de gangene han har kalt meg vakker eller sagt at jeg blir vakrere og vakrere, har det ikke vært tafsing. Da har det vært kjærtegn på andre måter som blant annet stryk på kinnet... De gangene det har vært komplimenter som "digg". "Sexy" osv., har han gjerne "understreket det" med en hånd på rumpa mi. Jeg liker fyren jeg, så jeg klager ikke, men så synes jeg jo det er veldig hyggelig at han har kalt meg vakker også, fordi det i mitt hode ikke er noe man strør om seg med hvis man ikke mener det. Er det sannsynlig å tro at han anser meg som mer enn bare knullbar?

Det er jo normalt å gjøre begge deler, det gjør kjæresten min også. Han er nok interessert i deg.

Anonym poster: dcb89a00f5ecba81688c9328c14fa13b

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg da lest om flere ganger før!

TS, burde du ikke snart kvinne deg opp og spørre ham? Dere har jo holdt på med dette i månedsvis!

Anonym poster: faaf92b6a23890dfa332267de2829b15

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg da lest om flere ganger før!

TS, burde du ikke snart kvinne deg opp og spørre ham? Dere har jo holdt på med dette i månedsvis!

Anonym poster: faaf92b6a23890dfa332267de2829b15

Godt mulig du har lest noe liknende før, det gjør jeg stadig vekk her inne. Dette er første gang jeg poster noe som helst i dette forumet. Du må gjerne linje til de tidligere innleggene du har lest. :)

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Det er jo normalt å gjøre begge deler, det gjør kjæresten min også. Han er nok interessert i deg.

Anonym poster: dcb89a00f5ecba81688c9328c14fa13b

Skriver under på denne! For meg høres det ut som at faktisk er interessert i noe mer enn bare et knull. Jeg har ennå til gode å bli kalt vakker av noen som ikke har vært interessert i noe mer... :) Men det vil jeg tro du vil finne ut av i fremtidige ord og handlinger. Råder deg uansett til å være forsiktig og ikke håpe på mer enn det han er villig til. Da er det lett p bli skuffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...