Gå til innhold

Hvor lenge må du jobbe i morgen onsdag?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her jobber vi til klokken ett. Men nesten alle på min avdeling har avspasert, så jeg sitter her mutters alene. Litt deilig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har arbeidsdag til kl 12, men siden han er student kunne han få jobbe til 15 om han ville for å tjene seg noen ekstra kroner, men tror han da får 100% overtidsbetaling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakkes det og klokka 12, halv ett og ett.

Jeg blir neppe her til klokka 16 i alle fall :tunge1:

Telefonen har ikke ringt en eneste gang og bare noen få av de ansatte er på jobb. Vi som ER på jobb er utrolig effektive :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen lov eller regel som sier noe om at man skal ha fri tidligere i dag. Mange arbeidsgivere tilbyr sine ansatte dette som et "gode", å kunne slutte tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica
Telefonen har ikke ringt en eneste gang og bare noen få av de ansatte er på jobb. Vi som ER på jobb er utrolig effektive  :ler:

Kjenner meg igjen her, eneste at jeg er alene på jobb! Noen må være her i tilfelle telefoner, men ikke en eneste telefon har det vært. I går var det en, det var sjefen som ringte og lurte på om jeg kjedet meg...

Kunne sikkert fått unna masse arbeid nå som det er stille og rolig, men SÅ vanskelig å være effektiv når man har god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen telefoner her heller. Gjesp, jeg kjeder meg skrekkelig. Kunne sikkert ha gjort et eller annet, men mangler fullstendig initiativ i dag, sukk. Er ingen andre her heller, ihvertfall ikke som jeg har sett enda, også den store bygningen da! Godt det ikke er kvelden og mørkt, da hadde jeg sikkert begynt å tro på spøkelser... :oops:

Dagen blir ikke lang, det er helt sikkert! Jeg jobber også i staten, men vi har (egentlig...)arbeidstid til kl. 13 i dag. Dvs de som er på jobben da. Flesteparten har avspasert eller tatt ferie. Jeg velger å spare feriedagene mine, og sitter derfor her mer eller mindre mutters aleine og kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg ikke har nøkkel til hovedlåsen :ler:

Derfor må jeg gå samtidig med de andre i dag.

Nå er det bare 1 1/2 time til jeg muligens går hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Og da ringte dagens første telefon... og jeg tar ferie om 8 minutt:-) Orker ikke å sitte alene på lunsjrommet i en halvtime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hun måtte jobbe til fire i dag. Alle tre i firmaet må sitte og tvinne tommeltotter da jobben deres i stor grad er utadrettet. Regner med at sjefen har noe fornuftig å gjøre siden han også skal være der til fire :wink: De andre kan jo rydde så blir det hyggelig å komme tilbake etter påskeferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...