Gå til innhold

Hvor lenge må du jobbe i morgen onsdag?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Mener at de som har vanlig arbeidstid (8 - 16) og bl.a. jobber på kontor har kortere arbeidsdag i morgen onsdag. Mener at man jobber til kl. 12 eller 13...

Spør fordi ei venninne jobber i et lite firma og sjefen der har null peiling på lover og regler samt hva som er vanlig. Sjefen der ante ikke hvor lenge hun måtte jobbe i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontorer, banker etc pleier å stenge klokken tolv eller ett på onsdagen i påskeuken. Også har man vel en halvtime for å rydde opp og slikt. Jeg jobber selv til halv ett i morgen, vi stenger klokken tolv.

Når butikker stenger er vel avhengig av hvor butikken ligger og om det er matbutikk eller ikke. Vet om flere matbutikker i sentrum som skal ha oppe til 18.00 eller 20.00.

Men jeg vet ikke om det står noe sted i arbeidsloven om hvor lenge man skal jobbe, eller om det bare er normer det går på.

Skrevet

Vi har halv dag i morgen. Men jeg jobber jo flexi så jeg bestemmer jo selv når jeg kommer og går uavhengig av om det er hel eller halv dag.

Hadde gått kl 12 i morgen uansett :sjarmor:

Skrevet

Vi har arb. tid til kl. 13.

Tror ikke man har 'rett' på fri fra 12-13 så det er opp til hver enkelt arb. giver - men de fleste har vel kortere dag.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg skal jobbe fra 14.00-20.30.

Skrevet

Ingen har sagt noe om det hos oss (kontor).

Men jeg hørte ryter om at flere av kollegaene mine skulle gå klokken 13 og at de gjorde det samme i fjor. Så da er sjansen stor for at vi stikker tidlig hele gjengen.

Om de fleste jobber til 16 i morgen, så gjør nok jeg det også.

Skrevet

Sambo har fri fra kl 12

Gjest King James V
Skrevet

som jeg jobber tilvanelig

9:30-1600

Skrevet

Jeg jobber fra 10 til 13, men det er i en butikk.

Skrevet

Jeg har hjemmekontor fra 0800-1200. Shit jeg som skal til frisøren kl. 1000 :ler:

Skrevet

Egentlig til 12 - men jeg har tatt med pc og noen greier hjem og skal bare ha det gjort i løpet av påsken. I morgen skal jeg gjøre andre ting.

Vanlig arbeidstid der jeg jobbet før var 14.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Nå er jeg sykmeldt, men jeg måtte ha jobbet hele kveldsvakten min, men med ekstra tillegg. Pleie og omsorg stenger aldri! :wink:

Skrevet

Jeg jobber til 22.15 :veldigsur:

Skrevet

Jeg jobber til 2000.

Tror ikke det er noen lover på hvordan man skal jobbe i morgen.

Skrevet

Fra 0800 til 1300.. :) Skal bli kjempegodt med noen fridager! :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Jobbar på matbutikk der vi stenger klokka 18 imorgon. Då blir det to dagars påskeferie på meg, før det er på `an igjen på laurdag! :) Blir deilig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...