Gå til innhold

kjæresten vil ikke ha sex

Anbefalte innlegg

Gjest bruker123456789
Skrevet

Kjæresten og jeg har hvert sammen akkurat i ett år. Vi bor sammen og har det bra sammen. I begynnelsen hadde vi veldig mye sex, jeg vet at etter hvert har man ikke like mye sex som i begynnelsen, men det finns jo en grense på '' ikke så ofte og aldri''. Vi traff hverandre før sommeren i fjor og har bodd sammen siden da. Når høsten kom døde sexen plutselig helt ut.. vi gikk lenge uten sex og jeg spørte han ofte hvorfor.. Han hadde en del problemer med jobben så jeg lot være og mase.

Nå er alt greit med jobben og det har ikke lenger hvert et problem for han, men vi har fortsatt ikke sex.. Har prøvd og snakke med han om det men han blir alltid sur og sier ' jeg vil ikke, har ikke lyst ' og andre ganger svarer han ikke i det hele tatt.

Fra høsten av, og til nå har vi hatt sex et par ganger, men ingen god sex i senga fks.. Bare to minutter i dusjen så han får tømt seg. Jeg vet at han ikke er utro da vi er sammen hele tiden.

Han går ofte på do for og runke, og jeg skal selvfølgelig ikke nekte han det, men syns det blir litt dårlig når det er det eneste han gjør, og vi aldri kan ha sex sammen. Har fortalt han det så ofte at jeg savner det utrolig mye.

Han er ikke av den kyssete, kosete gutten så det blir ikke gitt så mye kjærlighet til hverandre..

Om jeg ligger på rommet med pcen kan han plutselig komme bort, begynne og kle av meg, og ta på meg også når jeg har blitt kåt bare går han. Akkurat som han gjør det for og være jævelig. Har sakt han skal slutte med det, for det er jo ingen vits og gjøre meg kåt om han uansett ikke vil gå lengre, men da får jeg bare høre at jeg er en sur kjærring?!

Har kanskje ikke noe med det her og gjøre, men han er ganske flink til og kommentere andre jenters kropp og utseende. Jeg får omtrent aldri høre noe fint, men alle andre får. Han har også snakka om jentene han var sammen med før om hvor bra sexen var med dem og det han fikk.

Nå i flere mnder har jeg gått og hvert deprimert, er veldig redd det er meg det er feil med :(

Ble litt mye det her.. Men blir kjempe glad for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som meg... Jeg simplethen HATER sex. Jeg skjønner ikke hvorfor folk hauser det så opp.Jeg synes også det er turnoff med jenter som gnåler om sex.

Gjest bruker123456789
Skrevet

Hvorfor forteller han meg da hvor bra sex han hadde før? Og hvorfor hadde vi så mye sex før? Han skryter mye av at han har hatt sex med mange jenter.. Mulig det ikke er sant men fordet, hvorfor forteller han det da?

Skrevet

Hvorfor forteller han meg da hvor bra sex han hadde før? Og hvorfor hadde vi så mye sex før? Han skryter mye av at han har hatt sex med mange jenter.. Mulig det ikke er sant men fordet, hvorfor forteller han det da?

Tipper han lyver om de andre jentene har hatt sex med. Jeg lyver hele tiden selv, for å få dama til å holde smella. Jeg tror du bare må innse det, noen menn HATER sex.

AnonymBruker
Skrevet

For det første er det respektløst å kommentere andre slik når dere har det som dere har det. Man snakker ikke om hvor god sex man har med ekser.

Utover det oppfører han seg snodig.

Tror du må sette hardt mot hardt, krev en ordentlig samtale med ham, og forklar ham hvordan du har det.

Anonym poster: 867191563f9508fdc2d6dde97ed12849

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare tullet i de forrige innleggene. Jeg leste hele innlegget ditt nå, og skjønner du har det kjipt. Sorry for at jeg trollet :-\ Typen din virker ikke helt vel bevart!

Skrevet

Det at han snakker om hvordan sexen var med eks'er er ikke helt normalt. Hvorfor vil du være sammen med han egentlig?

Gjest anonym
Skrevet

Synes og det er et dårlig tegn at han gjør deg kåt for så å stikke når han vet det er kjipt for deg, det er som du selv sier ts, som han vil være jævlig med deg! Og så kaller han deg sur kjærring? Som om han nesten mangler empati.

Hvordan står det til med selvbildet hans? Er han selvdestruktiv?

Skrevet

Kanskje det er noe annet som plager han. Har an forandret oppførselen sin? Eller kanskje sexen må sprites opp litt... Jeg håper uansett du får tatt en skikkelig prat med han om dette og at dere finner ut av det sammen

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan er egentlig forholdet dere imellom ellers ?

Jeg tenker som følger; I løpet av det første året som samboende vil ofte den første intense forelskelsen gå over i en annen, dypere og roligere fase, - eller dø ut og bli borte.

Om dere har det gode solide vennskapet og ømheten i bunnen så er det håp, men da må dere kanskje søke litt utenforstående hjelp ettersom det er lett å kjøres eg fast i et spor om man som bare 'oss to' skal klare å være ærlige og åpne om problemer og finne gode måter for å håndtere og få forståelse og aksept hos hverandre.

Skrevet

Hvordan er egentlig forholdet dere imellom ellers ?

Jeg tenker som følger; I løpet av det første året som samboende vil ofte den første intense forelskelsen gå over i en annen, dypere og roligere fase, - eller dø ut og bli borte.

Om dere har det gode solide vennskapet og ømheten i bunnen så er det håp, men da må dere kanskje søke litt utenforstående hjelp ettersom det er lett å kjøres eg fast i et spor om man som bare 'oss to' skal klare å være ærlige og åpne om problemer og finne gode måter for å håndtere og få forståelse og aksept hos hverandre.

Kan du slette de innleggene jeg skrev?

Skrevet

Høres ut som en stor idiot! Man skryter ikke tidligere sex og antall sexpartnere til kjæresten sin... Hvor gamle er dere?? Han høres veldig umoden ut. Og at han går på do for å runke når du er hjemme, og gjør deg kåt for å så bare gå?! Kan ikke forstå annet enn an han sliter med noe.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kan du slette de innleggene jeg skrev?

Rapporter de innleggene du ønsker vi skal vurdere å slette ved å bruke rapportknappen Jodd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...