Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 er det mulig å se en film før man blir lei? Har bestemt meg for nok en gang å se LOTR alle sammen tilogmed i dag/natt, og jeg vil jo ikke bli lei! GALSKAP! Bra filmer men nå får det holde!
Gjest 1111 Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 jeg hadde nok blitt lei jeg, men så lenge du ikke blir det, så er jo det fint
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 jeg så forest gump 15 ganger og ble ikke lei
Gjest Madden Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Jeg har sikkert sett LOTR et par millioner ganger..er enda ikke lei!! Faktisk ikke lei i det hele tatt!!! for ikke å snakke om hvor mange ganger jeg har sett behind the scenes og doku!!! jeg blir bare ikke lei!! Kanskje vi burde starte en aldri-lei-filmklubb!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Jeg blir nok ikke lei med det første, i dag vil mamma se to tårn med meg, og venninna mi skal se den og rotk i morra så blir jeg ikke gal nå, er det et mirakel huhu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå