LaToya Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Hei. Jeg har leie pc gjennom jobben med XP og der følger automatisk windows messenger med. Så har jeg lastet ned msn messenger ( 6,1 ) og ofte blir det tull mellom disse to. Nå har jeg to ikoner ved klokka, msn er logget på og windows med et rødt kryss for logget av. Jeg trenger jo bare en. Hvorfor får jeg fjernet windows ? ( finner den ikke på kontrollpanel - slette programmer )
moonmood Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Nå skal MSN messenger ligge på legg til/fjern programmer. Hvis ikke, har du tittet under legg til/fjern programmer -> ikon på venstre side som sier: Legg til/fjern windows komponent? Kanskje er det huket av for MSN messenger der? Evnt. hvis, fjerne avhukningen, så kanskje blir den borte. Alternativt kan du sjekke Startknappen -> Startup/Oppstart -> og se om MSN messenger ligger der. Igjen hvis det ikke er tilfelle, så må du evt. rote i registry ( ikke anbefalt ) eller fjerne katalogen fra c:program filer eller C:program files Kanskje ligger det en Messenger katalog der ekstra eller liknende? Evt. sjekk på msn.no sine sider, kanskje det står noe mer der.
Gjest Virvar Skrevet 8. april 2004 #3 Skrevet 8. april 2004 Kjenner til problematikken. Tror ikke den som følger med Windows kan tas bort. Den er sånn man må irritere seg med har jeg hørt. Men jeg fikk iallefall krysset av et sted sånn at den ikke automatisk logger på. Jeg bruker MSN messenger til vanlig. Jeg liker den bedere. Men Windows Messenger er grei å ha når den til MSN ikke virker. Se inne i innstillingene på W messenger om du ikke finner noen bokser som du kan krysse av eller på - som har med automatisk pålogging å gjøre. Og om det irrieterer deg å ha begge liggende nede på skjermen så høyreklikker du på ene og avslutter den - da ser du den ikke. Min er iallefall ikke til bry lenger.
vilde Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Se om den ligger på Services (under control panel/adm tools, og eventuelt sett den til ikke start ved oppstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå