AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Hva er det med gutter og umodenhet når de er med kamerater? Dette gjelder så klart ikke alle og kan nok være med jenter også. Min samboer pg hans kamerat, min bror og jeg har vært sammen idag. Jeg ser forskjell på min samboer med en gang. Han blir så barnslig og umoden at det skulle ikke vært lov. Han oppfører seg som en 14åring! Han er 21. Min bror er 16. Vi gikk ut for å spise på stranden nå og min bror hadde litt igjen av sin Cola.Det var ikke mye, men all drikken han hadde igjen. Min samboers kamerat gikk da bort å sparket Colaen. Jeg sier slutt og broren min ber han slutte, men de dret i det. Bare lo og når den var tom tok hans kamerat flaska bort til vannet og fylte den opp. For deretter å knuse den i vannet. Faen er problemet til folk? Anonym poster: c553b9fed3d1ec773c2b0e8760a8f2a4
Havbris Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Jeg er 50 + og er svært interessert i hva dere yngre mennesker legger i begrepet "modenhet". 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Jeg som er yngre med slik de gjorde minner sterkt om umodenhet og barnslig oppførsel! Spesielt at min samboer og jeg skal ha barn om tre måneder beskymrer denne oppførselen meg! Anonym poster: 55d9697b804487d35fa788869cd237cd
oeas Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Hva er det med gutter og umodenhet når de er med kamerater? Dette gjelder så klart ikke alle og kan nok være med jenter også. Min samboer pg hans kamerat, min bror og jeg har vært sammen idag. Jeg ser forskjell på min samboer med en gang. Han blir så barnslig og umoden at det skulle ikke vært lov. Han oppfører seg som en 14åring! Han er 21. Min bror er 16. Vi gikk ut for å spise på stranden nå og min bror hadde litt igjen av sin Cola.Det var ikke mye, men all drikken han hadde igjen. Min samboers kamerat gikk da bort å sparket Colaen. Jeg sier slutt og broren min ber han slutte, men de dret i det. Bare lo og når den var tom tok hans kamerat flaska bort til vannet og fylte den opp. For deretter å knuse den i vannet. Faen er problemet til folk? Anonym poster: c553b9fed3d1ec773c2b0e8760a8f2a4 Det der har ingenting med å være umoden å gjøre. Det der hørtes ut som to ordentlige drittsekker. Ikke har det noe med gutter heller å gjøre, spør du meg. Men det høres ut som at samboeren din har en side ved seg som ikke er særlig imponerende. En side kameraten hans (kanskje) har enkelt for å få ut av han. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Virker som det noen ganger oppstår en gruppementalitet når menn er sammen, man må tøffe seg. Ikke prinsipielt galt, men når det utarter seg slik du beskriver er det virkelig barnslig. Anonym poster: 62ef50b7a0eaa746ffe3b22976a56101
oeas Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 Jeg er 50 + og er svært interessert i hva dere yngre mennesker legger i begrepet "modenhet". Reagerte litt på det samme. Jeg forbinder ikke moden / umoden med dette i det hele tatt. Ikke er jeg i nærheten av femti heller.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Det der har ingenting med å være umoden å gjøre. Det der hørtes ut som to ordentlige drittsekker. Ikke har det noe med gutter heller å gjøre, spør du meg. Men det høres ut som at samboeren din har en side ved seg som ikke er særlig imponerende. En side kameraten hans (kanskje) har enkelt for å få ut av han. Skrev også det i hi, at det godt kan gjelde jenter også. Hans kamerat har nok en innvirkning på oppførselen hans, men min samboer kan fint oppføre seg og bør ikke bruke hans venn som en unnskyldning! Anonym poster: 55d9697b804487d35fa788869cd237cd
oeas Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Skrev også det i hi, at det godt kan gjelde jenter også. Hans kamerat har nok en innvirkning på oppførselen hans, men min samboer kan fint oppføre seg og bør ikke bruke hans venn som en unnskyldning! Anonym poster: 55d9697b804487d35fa788869cd237cd Jeg ville tatt meg en alvorsprat med han, hadde jeg vært deg. Fortsetter han etter at du har gjort det klart for han at du ikke liker slik oppførsel (egentlig burde han jo skjønt det selv) får du bare ta det derfra. Men du må i hvert fall prate med han om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå