Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bubble
Skrevet

For rundt 10 år siden når jeg var 16 år, var det en 6-7 år eldre mann fra samme bygd som jeg, som skrev til meg på blink. Først svarte jeg, og vi begynte å tekste sms også. En gang ringte han og inviterte meg hjem til ham. Han hentet meg, og når vi skulle se film så begynte han å klå på meg og presse hånden hans ned i buksa mi. Jeg husker at jeg fikk panikk, hadde ikke lyst, og sa nei, slutt! Han brydde seg ikke og fortsatte helt til jeg startet å rope. Da kjørte han meg hjem, og jeg var så lettet over at ingenting verre skjedde.

Men deretter forsatte han bare å skrive og ringe meg, og pese tungt i telefonen når jeg svarte. Jeg måtte til slutt bytte telefonnummer for å få fred. Husker også at faren min ringte ham og ba ham slutte å plage meg.

Men nå, ti år etter, er jeg fortsatt plaget av denne mannen. Spesielt hvis jeg treffer på han i utesteder, kan han være veldig ekkel. Senest i går kveld skjedde det. Jeg satt med søstrene til samboeren min på den lokale puben, når jeg måtte på toalettet og skulle til å gå. Da kom denne mannen bort til oss, han satt et par bord lenger unna oss, og tok tak i underlivet mitt når jeg skulle gå forbi han og begynte å skjelle meg ut som hore og lignende. Jeg ble så sint og spurte hva som feiler han og dro rett hjem. Det ødela hele festen for min del.

HVA i all verden kan jeg gjøre for å få fred fra han?? Det er så vanskelig å unngå en person når man har felles bekjente og når man er fra et så lite bygd som vi. Jeg er så lei nå. Har prøvd å ignorere, prate saklig, trygle, skrike og alt, ingenting hjelper. Tror han muligens er litt tilbakestående... Ikke har jeg oppmuntret han heller på noe som helst måte, så jeg kan ikke forstå dette. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han klådde på deg? Tror nok jeg ville anmeldt ham. Eller sparka han i det lille han har av ei kølle..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt at nestegang du går for langt kontakter jeg politiet - la meg være i fred!!! Dersom han ikke hører på det så ville jeg realisert det .. du har jo allerede vitner..

Anonym poster: ded8450cc104f1dafbba4ae96817aea3

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er åpenbart en sak for politiet. Mannen må sperres inne, muligens kan han ut fra det du skriver, dømmes til forvaring på ubestemt tid, i praksis livslangt. Det virker som risikoen for nye straffbare handlinger er høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...