Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StorOslo
Skrevet

Mitt treningssenter har åpnet for at såkalte "teenz" (12-15år) skal kunne trene der. I dag var det 3 jenteBARN (14år?) som fulgte etter meg og trent på apparatene rett ved siden av apparatene jeg trente på. De kikket så åpenlyst at jeg nesten ble flau (fordi de var barn). Hva mener dere er riktig oppførsel av meg når slikt skjer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pul dem og lær dem samtidig en lekse. Så stirrer de kanskje ikke like mye neste gang.

Anonym poster: f05b95d6230e4e9c3078a926b9060f47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? Det har ganske mye å si å få vite dette.

Anonym poster: fb76951f2e86ad6fc79438c1dcae2d8b

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror at noen 13 år gamle gutter kommer til å knuse strupen sin med benkpressen.

Riktig oppførsel vil jeg si er å ignorere dem.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Tren som om de ikke er der. Noen er senere enn andre til å lære de sosiale reglene for titting :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis folk glor på meg når jeg trener pleier jeg ikke gjøre noe spesielt. Later som om jeg ikke ser at de glor. Ignorer dem rett og slett.

Skrevet

Oisann! Jaja, det er jo sikkert god trening for kjekke gutter - det blir jo noen joggeturer rundt alle apparatene på flukt fra kåte tenåringsjenter :nigo:

• Liker 2
Gjest StorOslo
Skrevet

Er du mann eller dame? Det har ganske mye å si å få vite dette.

Mann på 30 år.

AnonymBruker
Skrevet

De prøvde sikkert bare å lære seg apparatene og fulgte etter personen som så ut som om han hadde mest peiling

Anonym poster: f473573e5249731a9da1b2fc24b325e2

• Liker 7
Gjest Beano
Skrevet

Du kan prøve å trene når disse tweenz er hjemme og sover eller på skolen. Eller så er det eneste du kan gjøre er å ignorere dem.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De prøvde sikkert bare å lære seg apparatene og fulgte etter personen som så ut som om han hadde mest peiling

Veldig enig. Jeg titter på andre selv når jeg trener. Lærer mye av det.

Men klart. Barn er kanskje mindre diskret når de ser på andre.

Endret av oeas
Gjest StorOslo
Skrevet

Jeg får vel bare smile til dem og prøve å unngå noe mer øyekontakt.

Gjest StorOslo
Skrevet

De var ikke veldig opptatt av apparatene...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glor ofte på andre, men det er fordi jeg suger så jævlig at jeg konstant trenger oppfriskning hva teknikk angår. Er 16 og trener ofte samtidig med unge menn som ser veldig flinke ut, regner med jeg blir nokså misforstått... Men jeg følger dog ikke etter dem og jeg trener skikkelig. Burde i grunn være rimelig klart at jeg følger med på teknikken, ikke folka, men selvsagt, ser de rart på meg beklager jeg meg og sier at jeg ikke er helt stø i øvelsen.

"Trenger du hjelp, eller?" burde vel funke om folk glor.

Anonym poster: 2171ff5cbe4d626e330e53a1d38e5bd0

Skrevet

Da syntes de helt sikkert du var kjekk, og stirret på deg grunnet dette. Men hva er det egentlig du vil at vi her inne skal be deg gjøre med saken? Som flere har skrevet: Ignorer dem eller tren når det er lite sannsynlig at disse jentene dukker opp, om du synes det er veldig ubehagelig at de ser på deg. Enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet

Skriv tlf nr ditt på en lapp, legg den i en konvolutt og gi den til dem mens du sier "Denne her kan du åpne når du blir 16, jenta mi :wink::sikle: "

AnonymBruker
Skrevet

Da syntes de helt sikkert du var kjekk, og stirret på deg grunnet dette. Men hva er det egentlig du vil at vi her inne skal be deg gjøre med saken? Som flere har skrevet: Ignorer dem eller tren når det er lite sannsynlig at disse jentene dukker opp, om du synes det er veldig ubehagelig at de ser på deg. Enkelt og greit.

Merkelig hvor forskjellig svar en mann får. Husker det var en tråd om ei dame som følte seg utilpass fordi menn på treningssenteret glodde. Hun fikk utelukkende sympati fra damer.

Anonym poster: 0fe35eb7c031c359085580a00bc45834

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Merkelig hvor forskjellig svar en mann får. Husker det var en tråd om ei dame som følte seg utilpass fordi menn på treningssenteret glodde. Hun fikk utelukkende sympati fra damer.

Anonym poster: 0fe35eb7c031c359085580a00bc45834

Trolig noe med at en mann som glor på en kvinne kan fortere oppfattes som truende enn jentunger som glor på en mann. Egentlig litt merkelig med tanke på at overhormonelle jenter fort kan sette igang et helvete med anklager om de får det for seg, men antar noe som er en potensiell fysisk trussel slår raskere inn på radaren hos de fleste.

Gjest StorOslo
Skrevet

Hvis du ser over, så skriver jeg at jeg i fremtiden bare skal smile til dem og prøve å unngå noe videre øyekontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...